پوست و مو

میکرواسکالپ چیست؟ میکرواسکالپ سر برای چه کسانی استفاده می شود؟

میکرواسکالپ

میکرواسکالپ یا هاشور سر چه مزایای دارد؟ میکرو اسکالپ برای پر کردن جاهای خالی سر با پیگمنت می باشد، از میکروسوزن‌های ظریف برای قرار دادن رنگ‌دانه در داخل پوست سر و در نتیجه‌ ظاهری مشابه با فولیکول‌های ریز مو ایجاد می‌کند که به افزایش تراکم مو و بازگشت ظاهر متراکم‌ تر به موها کمک می‌کند. در ادامه با آرسینه همراه باشید.

میکرواسکالپ سر برای چه کسانی استفاده می شود؟

اسکالپ پوست سر می‌تواند خط موی عقب‌نشسته را بازگردانده، موهای باقیمانده را متراکم‌تر کرده، زخم کاشت مو را استتار نموده و ظاهر موی تراشیده‌شده با شماره‌ی پایین را ایجاد کند،همچنین اسکالپ پوست سر برای کسانی که از افت خفیف تراکم مو یا عقب‌نشینی خط مو رنج می‌برند نیز مفید است. و کم پشتی مو و طاسی های جزئی را می پوشاند یا برای برخی بیماران آلوپسی نیز استفاده می شود.

با شبیه‌سازی دقیق رنگ مو و فولیکول‌های طبیعی پوست سر شما می‌تواند مناطق دچار ریزش مو را تقویت کرده و تراکم ببخشد و تصور غیرقابل‌تشخیصی از موی قوی‌تر و متراکم‌تر را پدید آورد.

زمانهایی که در ناحیه سر جراحی هایی صورت گرفته که جای بخیه در آن مشخص است و یا شکستگی هایی که اسکارهای قدیمی از خود به جا گذاشته، می توانیم به کمک تکنیک میکرواسکالپ روی این نواحی را با ایجاد نقاط و یا هاشورهای کرکی بپوشانید.

 

میکرواسکالپ

انواع روش های اسکالپ سر

تتوی پوست سر

میکروپیگمنتیشن

اس‌ ام‌ پی

خط رویش مو

خط رویش موی عقب‌نشسته‌ی خود را بازگردانید و چهارچوب هوشمندانه‌ای به صورت خود ببخشید. با اسکالپ پوست سر قادر هستید تا سبک خط رویشی که مناسب شما باشد را کاملاً به‌دلخواه طراحی کنید.

متخصص درمان با شما همکاری خواهد نمود تا بهترین خط رویش مو را برای صورت، شکل سر و سن خود بیابید. متیو یولو یکی از پیشگامان اولیه در ایجاد خطوط رویش موی نرم و طبیعی از طریق میکرواسکالپ پوست سر که برای هر مشتری به‌صورت سفارشی طراحی شده‌اند بود.

استتار زخم

اگر کاشت مو  انجام داده‌اید و از نمایان بودن زخم جراحی خود ناراضی هستید، اسکالپ پوست سر می‌تواند به پوشاندن آن کمک کند. میکروپیگمنتیشن پوست سر برای کمک به استتار زخم نواری و کاشت مو به روش FUE و کاشت مو به روش FUT  کمک می کند. بسیاری از اوقات این نوع از زخم‌ها می‌توانند بسیار نمایان باشند و گزینه‌های سبک آرایش مو را برای فرد محدود کنند.

اسکالپ

مزایای میکرواسکالپ سر

پوشش دادن نواحی طاس و کم پشت مو به صورت نقطه ای

استتار زخم ناشی از عمل جراحی و یا اسکار شکستگی روی سر یا ابرو به صورت محدود

میکروپیگمنتیشن موی سر برای آلوپسی یا ریزش مو سکه ای

پنهان کردن زخم، سوختگی وخال مادر زادی

محو کردن جای بخیه پس از کاشت مو

افزایش اثر بصری بعد از پیوند مو

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا