زیبایی

ماندگاری اسکالپ سر چقدر است؟

ماندگاری اسکالپ سر

ماندگاری اسکالپ سر چقدر است؟ این عبارت سوالی است که مراجعین به مراکز میکرواسکالپ آن را بیان کرده و در مورد معایب اسکالپ سر  و هزینه اسکالپ سر تحقیق می کنند.

به راستی که داشتن موهای پر پشت تاثیر والایی بر روحیه و اعتماد به نفسمان دارد، به طوری که ریزش موها یا داشتن کم پشتی ژنیتیکی ، روحیه ی  شاد و آسوده مان را از ما سلب میکند در همین رو افرادی که طاسی یا کم پشتی مو را تجربه میکنند همیشه به دنبال راهی برای پر نشان دادن موهای خود هستند که روش میکرو اسکالپ راهی است برای فرار از این دغدغه ها، در ادامه با آرسینه همراه باشید.

میکرو اسکالپ چیست؟

میکرواسکالپ ، به هاشور زدن یا میکروپیگمنتیشن در قسمت های خالی کف سر می گویند.که برای مردان و زنانی که دچار کم پشتی یا طاسی شده اند انجام میشود.در این روش نواحی از سر،که بدون مو است به واسطه ی رنگدانه از طریق سوزن نازک پر میشود.این روش برای افرادی که نمی توانند کاشت مو یا ترمیم مو را انجام دهند بهترین روش به شمار میرود.

ماندگاری اسکالپ سر چقدر است؟

ماندگاری اسکالپ سر به میزان زیادی به مراقبت شخص بستگی دارد و همینطور کیفیت رنگی که استفاده میشود بسیار مهم است.اگر کیفیت رنگ بالا بوده باشد و مراقبت های بعد اسکالپ صورت گیرد ماندگاری اسکالپ سر هم بالا می رود ،گزارشات تا ده سال ماندگاری اسکالپ سر  را هم اشاره کرده اند اما به طور معمول و قطعی ماندگاری اسکالپ سر تا 4 سال است.

توصیه میشود افراد بعد از اسکالپ کردن به مدت سه روز از آب زدن به آن نواحی بپرهیزند و نواحی را با پماد ویتامین a  چرب کنند،برای تمیز نگه داشت سر محل را با الکل تمیز کنند و به مدت یک ماه در معرض آفتاب شدید قرار نگیرند تا روند درمانی مناسب و ماندگاری را تجربه کنند.

 

ماندگاری اسکالپ

معایب اسکالپ سر

اگر بخواهیم در مورد معایب اسکالپ سر یا عوارض میکرواسکالپ افرادی که به جوهر حساسیت دارند باید از این روش اجتناب کنند، اما به غیر از این مورد این روش تا امروز معایبی برای متقاضیان ایجاد نکرده است.و روشی است که با انتخاب درسته مراکز و متخصص میشود با خیال راحت از آن استفاده کرد و بهره برد.

هزینه اسکالپ سر

هزینه ی اسکالپ سر  بستگی به ماندگاری اسکالپ سر ، اندازه ناحیه ایی دارد که اسکالپ در آن صورت میگرد زیرا هرچه ناحیه بیشتر باشد رنگ مصرفی آن هم بیشتر است.

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا