زیبایی

هزینه میکرواسکالپ چقدر است؟

هزینه و قیمت میکرواسکالپ

هزینه و قیمت میکرواسکالپ یکی از فاکتورهای انجام دادن و یا انجام ندادن میکرواسکالپ می باشد. همانطور که مشخص است هزینه میکرواسکالپ در مقایسه با عمل های کاشت مو و یا ترمیم مو به صرفه می باشد. در ادامه از هزینه میکرواسکالپ اطلاع کسب کنید. در ادامه با آرسینه همراه باشید.

میکرواسکالپ

در ابتدا قبل از اینکه هزینه میکرواسکالپ را بدانید نیاز است با خود واژه یا فرآیند میکرواسکالپ آشنا شوید و پس از مطالعه آن تصمیم بگیرید. با آرسینه تا انتهای مطلب همراه باشید.

به مجموعه فعالیت هایی که طی آن با استفاده از رنگدانه های مخصوص پوست سر موهای فرد را شبیه سازی کرده به طوری که فضاهای خالی از موی فرد پر به نظر آید را میکرواسکالپ می گویند.

بهترین راه حل برای افرادی که دارای ریزش سکه ای مو هستند می باشند همچنین افرادی که به آلوپسی مبتلا هستند و یا به هر دلیلی دچار ریزش مو شده اند می توانند از میکرواسکالپ بهره ببرند. شایان ذکر است عوارض میکرواسکالپ نسبت به دیگر عمل های زیبایی تقریبا ناچیز است.

یکی از مزیت های میکرواسکالپ این است که محدودیتی نداشته و تقریبا همه افراد با هر شرایطی چه آقا و چه خانم ها می توانند از آن بعنوان راه جایگزین استفاده کنند چرا که این رنگدانه های ترکیبی هستند که در سر فرد نقش بسته و ظاهری زیبا را به وی هدیه می دهند.

هزینه میکرو اسکالپ

هزینه میکرواسکالپ یکی از مهمترین بخش های این تکنیک زیبایی می باشد ما در این بخش میخواهیم حدود هزینه هایی که برای میکرواسکالپ پرداخت می شود را منتشر کنیم.

قیمت میکرواسکالپ برای اسکار یا جای زخم حدود 500000 تومان (پانصد هزار تومان) الی 1000000 تومان( یک میلیون تومان) می باشد و بستگی به اندازه ی زخم و محلی که در آن زخم وجود دارد می باشد

قیمت میکرواسکالپ برای هیرلاین یا خط رویش حدود 700000 تومان (هفتصد هزار تومان) الی 1200000 تومان است

هزینه میکرواسکالپ برای موهایی که کم پشت باشند و یا ریزش مو داشته باشند بر اساس وسعت ریزش مو و یا زمان انجام کار می باشد.

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا