رپورتاژ آگهی

تعمیرات لپ تاپ در تهران

تعمیرات لپ تاپ در چه زمینه ای صورت می گیرد؟ بهترین مرکز برای تعمیرات لپ تاپ در تهران کجا است؟ تعمیر قاب لپ تاپ کجا انجام می شود؟ در ادامه با مجله آرسینه همراه شوید

استفاده از لپتاپ سالیان بسیار زیادی است که جایگزین کامپیوترهای رو میزی شده است و بیشتر افراد ترجیح می دهند که از لپتاپ به جای کامپیوتر استفاده کنند. لپ تاپ ها همانند کامپیوترها و یا سایر دستگاه های الکترونیکی دچار مشکلاتی می شوند و عملکرد آنها مختل می گردد.

در چنین شرایطی به تعمیرات لپ تاپ نیاز است و تعمیرات مربوط به لپتاپ در زمینه های مختلفی انجام می شود که لازم است تا توسط اشخاص با مهارت این امور را انجام داد تا تعمیرات به خوبی انجام شود و مشکلی ایجاد نگردد.

انواع زمینه های تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپتاپ در واقع به دو بخش تقسیم می شوند که این دو بخش عبارتند از:

تعمیرات سخت افزاری

تعمیرات سخت افزاری لپتاپ همانند تعمیرات مودم اینترنت به قسمت های سخت افزاری مربوط می شود و سخت افزار به تمامی بخش های فیزیکی لپتاپ گفته می شود. به عنوان مثال: هارد، حافظه، سی پی یو، ماوس، کیبورد، شارژر و … تماما سخت افزار لپتاپ محسوب می شوند.

تعمیرات نرم افزاری

تعمیرات نرم افزاری لپتاپ نیز به بخش های نرم افزاری اختصاص پیدا می کند و در این بخش مشکلات نرم افزاری به وجود امده در لپتاپ برطرف می شوند. به عنوان مثال: نصب نرم افزار، آنتی ویروس و ریکاوری و … از مشکلات نرم افزاری به حساب می آیند.

لازم به ذکر است که تعمیر مشکلات نرم افزاری در مقایسه با مشکلات سخت افزاری آسان تر و کم هزینه تر است و از پیچیدگی های کمتری نیز برخوردار است و با بروز این مشکلات نیازی به باز کردن بخش های سخت افزاری نخواهد بود بلکه تمامی امور تعمیراتی از طریق برنامه ها انجام می شود.

 

تعمیرات لپ تاپ در تهران

 

چه مواقعی به تعمیرات لپ تاپ نیاز است؟

در صورتی که عملکرد لپتاپ در زمینه نرم افزاری و یا سخت افزاری با مشکل مواجه شود و کاربر قادر به انجام فعالیت های مورد نظر خود با لپتاپ نباشد و یا با هنگ کردن دستگاه مواجه شود، به تعمیرات دستگاه نیاز خواهد بود و لازم به ذکر است که بروز هر مشکلی با علائم متفاوتی پدیدار می شود که متخصصین تعمیرات لپتاپ قادر به تشخیص این علائم و مشکل ایجاد شده در سیستم هستند.

علائم بروز مشکلات سخت افزاری در لپتاپ

چنانچه در لپتاپ مشکلات سخت افزاری ایجاد شود و به تعمیرات لپ تاپ نیاز شود ، ممکن است که با علائمی از قبیل زیر همراه باشد:

داغ شدن بیش از حد لپتاپ

داغ شدن بیش از حد لپتاپ می تواند نشان دهنده بروز مشکل در فن لپتاپ باشد که در این شرایط لپتاپ بیش از حد داغ می شود و این مساله میتواند باعث آسیب دیدن قطعات مختلف سیستم شود.

رو به رو شدن با صفحه آبی

صفحه آبی که به صفحه مرگ نیز معروف است، زمانی پدیدار می شود که مادربرد سیستم با مشکل مواجه شده باشد. در این مواقع باید سیستم را فورا برای تعمیر به مراکز تعمیراتی انتقال داد.

شارژ نشدن لپتاپ

اگر با اتصال کابل شارژر به لپتاپ متوجه شوید که لپتاپ شارژ نمی شود، باید دریابید که کابل شارژر دچار مشکل شده است و به تعمیر شارژر لپ تاپ نیاز دارد.

شارژ نگه نداشتن لپتاپ

چنانچه سیستم شما پس از قطع اتصال با برق خاموش شود، بدین معنا است که باتری سیستم دچار مشکل شده است و شارژ نگه نمیدارد. در این شرایط باید باتری سیستم را تعمیر و یا تعویض کنید.

از کار افتادن سی دی رام

اگر با قرار دادن سی دی در داخل لپتاپ متوجه شوید که سی دی توسط دستگاه خوانده نمی شود باید دریابید که یا مشکل نرم افزاری و نصب درایور برای شما وجود دارد و یا اینکه دیسک خوان دستگاه شما از کار افتاده است. در این مواقع می توانید برای تعمیر دستگاه اقدام کنید که سخت افزاری و یا نرم افزاری بودن این مشکل را متخصص تعمیرات تشخیص می دهد.

از کار افتادن و یا بروز خرابی در مانیتور لپتاپ

مانیتور لپتاپ نیز ممکن است که دچار مشکل شده و نیاز به تعمیرات لپ تاپ داشته باشد و از کار بیفتد که در این شرایط معمولا با علائمی همچون: تغییر رنگ در ال سی دی، ترک خوردگی ال سی دی، ایجاد نقاط سیاه رنگ بر روی صفحه و … همراه است.

علاوه بر آن اگر بر روی صفحه خطوط عمودی و یا افقی مشاهده کنید نیز باید به مرکز تعمیرات لپتاپ مراجعه کنید.

بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران

در تهران مراکز بسیار زیادی برای تعمیرات کامپیوتر و لپتاپ وجود دارد که از بهترین مراکز تعمیرات لپ تاپ در تهران می توان به دیجی تعمیر اشاره کرد که در خیابان ولیعصر تهران قرار دارد و به ارائه انواع خدمات مربوط به تعمیرات کامپیوتر و لپتاپ می پردازد.

با این وجود اگر به دنبال یک مرکز معتبر در تهران و تعمیرات لپ تاپ در پاساژ ایرانیان هستید، از مجموعه دیجی تعمیر 724 کمک بگیرید و با مراجعه مرکز خدمات مهندسی آرمان با مشاورین این مرکز ارتباط برقرار کنید و مشاوره بگیرید

دیجی تعمیر تمامی خدمات سخت افزاری و نرم افزاری را به شما ارائه می دهد و امکان تعویض قطعات سخت افزاری را در صورت نیاز برای شما عزیزان فراهم کرده است.

مزایای تعمیرات لپ تاپ در دیجی تعمیر

چنانچه تعمیرات سیستم های کامپیوتری خود را به کمک متخصصین ما در دیجی تعمیر انجام دهید، از مزیت های زیر بهره مند خواهید شد:

  • پرداخت هزینه مناسب برای انجام تعمیرات
  • امکان تعمیر انواع مدل ها و برند های مختلف لپتاپ
  • انجام تعمیرات توسط بهترین متخصصین
  • امکان بهره مند شدن از پیک رایگان برای حمل و نقل لپتاپ به مرکز دیجی تعمیر
  • و….

بخش پایانی در مورد تعمیرات لپ تاپ در تهران

با در نظر گرفتن مطالبی که در رابطه با تعمیرات لپ تاپ شرح دادیم، می توانید مجموعه دیجی تعمیر را برای انجام این امور از جمله خرید لپ تاپ دست دوم انتخاب کنید و از خدمات حرفه ای این مجموعه بهره مند گردید.

در بخش پایانی لازم به ذکر است که اگر با هر علائم و مشکلی در سیستم خود مواجه شدید، از دستکاری کردن آن بپرهیزید و بدون اینکه هر اقدامی انجام دهید، لپتاپ را به متخصصین بسپارید.

زیرا انجام هر گونه اقدام خود سرانه در این زمینه میتواند باعث وخیم تر شدن مشکل موجود در لپتاپ گردد و هزینه تعمیرات را برای شما افزایش دهد.

مرکز خدمات مهندسی آرمان (دیجی تعمیر 724)
تهران ، میدان ولیعصر ، ساختمان تجارت ایرانیان، طبقه زیر همکف واحد TB38
eng.armanit@gmail.com
88853213 – 021
3986059 – 0912

تبلیغات متنی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا