پوست و مو

میکرواسکالپ در تهران

میکرواسکالپ

ظاهری زیبا موضوعی مهم برای  خانم ها و آقایان می باشد . و هر فردی به نوبه خود برای زیبا بودن و آراسته بودن خود می کوشد یکی از عوامل مهم در ظاهری زیبا و آراسته ،  داشتن مو و مویی سالم و خوش فرم می باشد . که متاستفانه عوامل زیادی برای ریزش مو ها  وجود دارد که علاوه بر ضربه به زیبایی و ظاهر شخص اعتماد به نفس و روحیه فرد را نیز ضعیف و بیمار می کند و عوارض بسیاری را به دنباله ی خود یدک خواهد کشید .

خوشبختانه با پیشرفت علم هرروزه بر روش های زیبایی سازی موهای  ازدست رفته ، افزده می شود .

از جدید ترین و بهترین روش ها برای  برگرداندن زیبایی به موهای از دست رفته روش میکرواسکالپ می باشد . که بنا بر در خواست همران عزیز میکرواسکالپ در تهران را در این مقاله توضیح خواهیم داد .

میکرواسکالپ در تهران

روش میکرواسکالپ در تهران ، به این صورت است که نواحی خالی از موی سر را  به واسطه ی هاشور های نازک و ظریف پر کرده و موجب زیبایی ظاهر شخص و جلوه طبیعی موها خواهد شد .

این روش ، هم برای مردان و هم برای زنان قابل اجرا می باشد و روشی تضمینی و استاندارد برای مراجعان می باشد و روشی است که در سرتاسر جهارن قابل اجرا و استفاده می باشد .

اسکالپ در تهران

 

تمام نکات در روش میکرواسکالپ در تهران

در روش اسکالپ سر در تهران  محل خالی از مو را با استفاده از  سوزن های بسیار نازک و ظریف  مخصوص که از رنگدانه های مخصوص پر میشوند را بسیار ظریف و با مهارت توسط متخصص حرف ایی بر محل مورد نظر تزریق نمونده و همانند تار های مو در می آورند .

برای استفاده از روش میکرواسکالپ ، دقت در انتخاب  کلینیک بسیار مهم می باشد  و افراد حتما باید کلینیکی معتبر و دارای تایید وزارت بهداشت را انتخاب کنند  تا از هرگونه عوارض میکرواسکالپ بدور باشند .

 

روش میکرواسکالپ در تهران ، تمامی رنگ های مصرفی را  از رنگ های  استاندار و معتبر و از بی حسی اسکالپ استفاده می کند و از این رو  هیچگونه خطری مصرف کنندگان را تهدید نخواهد کرد .

دستگاه روش میکرواسکالپ دارای سوزن های یکبار مصرف و جدا شونده می باشد که سبب امتیاز مثبت این تکنیک گردیده است . زیرا با این اوصاف  امکان انتقال بیماری ها از بیماری به بیمار دیگر به صفر میرسد و خوشبختانه هیچ نوع خطر و بیماری مراجعین را تهدید نمیکند .

روش میکرواسکالپ در تهران با به کار گیری بهترین متخصص ، هاشوری ظریف پر تراکم و صد در صد طبیعی را برای افراد ایجاد می کند به صورتی که موها جلوه ایی کاملا طبیعی دارند و به هیچگاه قابل تشخیص برای  هاشور بودن نمی باشند .

ماندگاری اسکالپ کاملا بالا بوده و جزء روش های با کیفیت و ماندگاری بالا به شمار میرود .

ماندگاری روش میکرواسکالپ در تهران ،  به علت رنگ مصرفی معتبر و استاندارد  تا ده سال کاملا  سالم گزارش شده است . اما در کل  میکرواسکالپ تا 4 سال ماندگاری تضمینی دارد .

میکرواسکالپ نیاز به مراقبت های جزئی از قبیل : پرهیز از شستشوی سر به مت سه روز ، پرهیز از نور شدید آفتاب به مدت یک ماه ،  چرب کردن سر با استفاده از ویتامین a  به مدت چند روز و پاک کردن سر با الکل در چند روز اول می باشد و با  رعایت این نکات افراد میتوانند تا ده سال از داشتن موهای طبیعی و پرپشت خود لذت ببرند .

طیف رنگ مصرفی برای هاشور در روش میرواسکالپ تهران ، در جلسه مشاوره با توجه به رنگ موهای  مراجع ، انتخاب و استفاده میشود به طوری که  فرد موهایی کاملا طبیعی با رنگی یک دست را تجربه خواهد نمود و از زیبایی خاصی در چهره خود بهره مند میشود . این روش اگر در مراکز معتبر ،  اجرا گردد هیچگونه ضرر و آسیبی را به همراه ندارد

 

هزینه  روش میکرواسکالپ در تهران

هزینه میکرواسکالپ در تهران ، در مقایسه با روش های مشابه خود کمتر می باشد .

اما به طور جزئی هزینه این روش بسته به سطح خالی از مو  می باشد و هرچه سطح کار بیشتنر باشد  هزینه ی بیشتری بنا بر رنگ مصرفی بیشتر خواهان می باشد ، که اطلاع از قیمت دقیق در جلسه مشاوره قابل محاسبه و ابلاغ می باشد .

تبلیغات متنی
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
تازه‌ترین قدیمی ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کربلا
کربلا
4 سال قبل

سلام روزتون بخیر واقعا مفید بود برام
هم اینجارو تو موبایلم سیو کردم هم تو واتس اپ برای دوستم فرستادمش
خواستم نظر بزارم خستگیتونم در بیاد

کاشت مو
کاشت مو
4 سال قبل

سلام روزتون بخیر تندرستی
واقعا لذت بخش بود هم سایتتون هم این قسمت
خواستم نظری بزارم تا خستگییتون در بره
خداقوت

دکمه بازگشت به بالا