پوست و مو

بی حسی اسکالپ سر

بی حسی اسکالپ

بی حسی اسکالپ سر یکی از مهمترین سوالات متقاضیان اسکالپ سر یا میکروپیگمنتیشن می باشد همه انسان ها به دنبال زیبایی هستند.خصوصا زیبایی،ظاهری و یکی از ارکان زیبایی در بدن،مو میباشد که با ریزش خود، سبب  پایین آمدن اعتماد به نفس شخص نسبت به ظاهر خود میشود،اغلب افرادی که دچار این عارضه میشوند به دنبال راهای درمانی از قبیل، دارو درمانی،کاشت مو و اسکالپ سر میروند.

برای افرادی که دچار طاسی مو،ریزش سکه ایی ،افرادی که خط اسکار یا شکستی دارند  و همچنین کسانی که بر سطح سر زخم های خاصی داشته باشند،تنها گزینه و بهترین گزینه برایشان اسکالپ سر است،روش جدید و فوق العاده ایی که به دلیل مزایای فراوان خود ، مورد استقبال مردم زیادی در سراسر دنیا قرار گرفته است.

اسکالپ سر

اسکالپ به هاشور زدن های مو نما در قسمت های عاری از مو گفته میشود که از طریق سوزنی بسیار نازک و استفاده از رنگ های مخصوص طبیعی صورت میگیرد.

این روش از ظرافت بسیار بالایی برخوردار است و مناطق خالی سر را پر میکند. اسکالپ غیر تهاجمی و بدون درد و خونریزی انجام میشود و روشی بدون عوارض شمرده میشود.

بی حسی اسکالپ سر

بی حسی اسکالپ سر

برای انجام اسکالپ سر،بر قسمت هایی که باید درمان صورت بگیرد،کرم بی حسی اسکالپ سر زده میشود تا مراجع هیچ دردی به دلیل سوزن ها احساس نکند با استفاده از کرم بی حسی ،نه دردی نه سوزشی و نه خونریزی برای بیمار پدید نمی آید.

اما سوالی که ممکن است برای مردم ایجاد شود این است که،آیا بی حسی در اسکالپ عوارض دارد؟

جواب قاطعانه خیر است.زیرا در این روش  بی حسی بسیار سطحی انجام میشود.

به این نکته دقت فرمایید: سوزن اسکالپ به دلیل  ظریف و نازک بودن و تزریق آن بر سطح پوست و دخالت نداشتن در عمق پوست به خودی خود درد بسیار کمی برای مراجع ایجاد میکند که با استفاده از بی حسی آن مقدار کم درد نیز از میان میرود.  بنابر این جای هیچ نگرانی نمیماند چون بی حسی اسکالپ سر قادر به ایجاد عوارض حتی در سطح پوست هم نمی باشد .

بی شک در کنار زیبایی سلامتی هم از اهمیت دو چندان بر خوردار است،که با این روش میتوان به زیبایی افزود و از سلامتی نکاست.

با این روش با خیالی آسوده، بدون داشتن درد و عوارض میکرواسکالپ برای درمان کم پشتی مو هایتان استفاده کنید .

مزایای اسکالپ سر

از مهم ترین مزایای اسکالپ سر ، بی عوارض بودن آن است.چون در سطح پوست انجام میشود و به عمق پوست کار ندارد.سوزن مخصوص اسکاپ به دلیل یکبار مصرف بودن آن امکان،انتقال بیماری از فردی به فرد دیگر را نمیدهد.که خود این مسئله بسیاری از نگرانی ها را حل میکند و جای نگرانی باقی نمیگذارد. از دیگر فواید اسکالپ سر طبیعی بودن ظاهری است که به فرد میدهد و درمانی است که ریسک خطری ندارد زیرا شخص،بعد از انجام اسکالپ شاهد تاثیر آن بر ظاهر خود میشود و موهای پر پشتی را احساس میکنید . ماندگاری اسکالپ بین 3 تا 5 سال است که موجب فواید اسکالپ شده است و از ماندگاری بالایی برخوردار است.اسکالپ برای انواع پوست کاربرد دارد و روی همه پوست ها جوابی مثبت میدهد،به علاوه اینکه بر روی همه رنگ مویی قابل اجراست و به تناسب آن رنگ هاشور میکند.

از دیگر فواید مهم اسکالپ بدون  درد بودن آن است چون فرد دردی را احساس نمیکند .به همین رو،به تعداد علاقمندان به اسکالپ سر روز به روز افزوده میشود.

هزینه اسکالپ سر

هزینه اسکالپ سر بسیار مقرون به صرفه نسبت به روش های دیگر است به گونه ایی مردم از هر قشری میتوانند از این روش بهره مند شوند. نرخ پرداخت هزینه آن، بستگی به مقدار سطحی است که اسکالپ انجام میگیرد و به مقدار اندازه آن سطح محاسبه میگردد و به مراجع ابلاغ داده میشود.

تبلیغات متنی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا