اطلاعات پرواز

نکات مهم خرید بلیط هواپیما

نکات مهم خرید بلیط هواپیما

قبل از اینکه اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید ابتدا برخی از نکات مهم خرید بلیط هواپیما مطالعه کنید و این نکات می توانند در جستجو بلیط مقصد مورد نظرتان همچنین قیمت بلیط هواپیما به شما کمک کنند در ادامه با آرسینه همراه باشید.

امروزه سفر با هواپیما به دلایل مختلف از جمله راحتی ، سریع رسیدن مقصد و … از محبوبیت بالای برخوردار است اما هنگام خرید بلیط هواپیما باید به برخی از نکات توجه کنید که علاوه بر سفری آسوده در هزینه هایتان نیز صرفه جویی کنید.

برخی از نکات مهم خرید بلیط هواپیما

هنگام خرید به دو واژه بلیط سیستمی و بلیط چارتر مواجه می شوید که انتخاب هر یک از این نوع بلیط های هواپیما همچنین نوع کلاس پروازتان ارتباط مستقیمی با هزینه سفرتان خواهد داشت.

* بهتر است چشم انتظار بلیط های لحظه آخری هواپیما نباشید که این نوع بلیط ها بخاطر لحظه آخری بودن نمی توانید برنامه ریزی دقیق داشته باشید و عدم همانگی در مسافرت و ایجاد استرس و … نمی توان با واژه آرامش سفر همخوانی ندارد.

* اگر از سفرتان اطمینان 100  درصدی ندارید از خرید بلیط چارتر خوداری کنید این نوع بلیط در بیشتر مواقع غیر قابل استرداد هستند.

* در صورت خرید بلیط چارتر اطلاعات مسافر اعم از نام ، نام خانوادگی ، کد ملی را درست وارد کنید که این نوع بلیط هواپیما استرداد نخواهد شد و هزینه شما سوخت خواهد شد.

* هنگام خرید بلیط هواپیما بهتر است تاریخ ، ساعت پرواز و البته مقصد مورد نظرتان چک کنید به اقدام به تایید مرحله نهایی کنید.

* هنگام خرید کلاس های پرواز تاثیر زیادی بروی قیمت بلیط هواپیما دارند که هر کدام امکانات ویژه خود را دارند.

* اگر می خواهید به خارج از کشور سفر کنید و در هزینه سفرتان صرفه جویی کنید بهتر است پروازهای با چند مقصد دار را بررسی کنید.

* هنگام خرید بلیط هواپیما اگر مقصد مورد نظرتان دو فرودگاه یا فرودگاه نزدیک به آن  وجود دارد قیمت پرواز های آن را نیز چک کنید.

*  اگر آنلاین بلیط تهیه کرده اید بهتر استیه نسخه چاپی نیز همراه خود به فرودگاه ببرید.

* اگر سفرتان از اهمیت بالای برخوردار است بهتر است ریسک یا منتظر ماندن  و خرید بلیط هواپیما در دقیقه نود بپرهیزد.

* بلیط چارتر همیشه بلیط ارزان هواپیما نیست

* برای خرید بلیط هواپیما سیستمی می توانید از چندین ماه قبل اقدام کنید.

* بلیط چارتر و بلیط سیستمی از نظر امکانات و یا نوع پرواز تفاوتی ندارند و بیشتر قیمت این دو با هم متفاوت است.

 

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا