پوست و مو

هزینه کاشت مو چقدر است؟

برای برآورد هزینه کاشت مو که چه مقدار پول برای این عمل زیبایی باید کنار بگذارید و چه عواملی باعث می شوند که قیمت آن افزایش یا کاهش پیدا کند با ما همراه باشید

 هزینه کاشت مو

در پاسخ به هزینه کاشت مو باید گفت این روش هزینه ایی مناسب را در نظر گرفته است به طوری  که بهترین روش و پر مزایاترین روش در سرتاسر دنیا شناخته شده است و یکی از مزایای کاشت مو ، هزینه کاشت مو ، به علت به صرفه بودن می باشد   و طوری است که همه افراد میتوانند از این روش برای زیبایی ظاهر خود استفاده کنند .

هزینه کاشت مو به نکات مختلفی بستگی دارد . اولین مورد در هزینه کاشت مو ، کلینیک مربوطه و متخصص می باشد  زیرا هر کلینیکی هزینه کاشت مو ی جداگانه ایی را برای خود در نظر می گیرد ، نکته دوم  روش انتخابی می باشد زیرا هر روشی  نسبت به روشی دیگر هزینه ایی  متفاوت دارد . نکته ی آخر در هزینه کاشت مو ، مقدار موی برداشت شده و مقدار موی کاشت شده می باشد که در هر فردی متفاوت بوده و تنها در  در جلسه مشاوره ، هر فردی میتواند از  هزینه کاشت مو ی خود به طور قطعی مطلع گردد.

 

 

هزینه کاشت مو

 کاشت مو

کاشت مو ، در کلینیک های زیبایی توسط متخصین ماهر و تیم مجرب اجرا خواهد شد به این صورت که در کاشت مو  ، موهای پشت گوش و یا پشت سر فرد را توسط بی حسی موضعی بی حس کرده و موی آن نواحی را با ظرافت تمام برداشت می کنند و سپس  فولیکول آن مو ها را برداشت کرده و  بر نواحی خالی سر با بی حسی کردن موضعی منطقه ، با مهارت و ظرافت تمام فولیکول ها را بدون آسیب  با ایجاد سوراخ های یک میلی متری می کارند.

کاشت مو نیازی به جراحی و خونریزی  ندارد و خط اسکالپ و   بخیه را نمایان نخواهد کرد  و مقدار تراکم طبق تشخیص متخصص با توجه به ظاهر فرد می باشد .

بهترین روش کاشت مو

کاشت مو روش های مختلفی را به خود اختصاص داده است که روش مهم و  کامل آن روش کاشت مو sut  می باشد که بهترین روش کاشت مو می باشد

این روش تکامل یافته قادر است علاوه بر استفاده از موهای پشت سر یا پشت گوش موهای جاهای دیگر بدن را که بانک موی محکم داشته باشند را بدون آسیب ، با ظرافت برداشت کند و بر سر فرد بکار . این روش برای افرادی که طاس کامل هستند یا بانک مویی ضعیف بر نواحی پشت سر یا پشت گوش دارند کاملا کاربردی و حیاتی می باشد . تراکم در این روش بسیار بالا می باشد و سه برابر روش های قبل تر ، تراکم را به خود اختصاص داده است و جالب است بدانید در کاشت مو sut شاهد عوارض کاشت مو نمی باشید

به طور کلی کاشت مو ، بهترین روش درمان ریزش مو ها می باشد که  زیبایی افراد را دوچندان می کند و افسردگی و اعتماد به نفس پایین ناشی از ریزش مو را در افراد از بین می برد .اما نکته ی مهم هزینه کاشت مو می باشد که نکته ایی  مهم و ضروری برای متقاضیان خواهد بود.

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا