رپورتاژ آگهی

هدایای تبلیغاتی چیست؟ انواع و مزایای آن کدامند؟

هدایای تبلیغاتی چیست؟

سوالی که برای هر کسی پیش می آید این است که هدایای تبلیغاتی چیست؟ و چه تاثیری بر جلب مشتری دارد؟ هدایای تبلیغاتی کالاهایی با نام تجاری، لوگوی خاص یا شعار هایی هستند که در اختیار بازریاب ها قرار می گیرد تا در ارتباط گرفتن با مشتریان استفاده شود. برای آشنایی بیشتر با هدایای تبلیغاتی با آرسینه همراه باشید.

هدایای تبلیغاتی

وقتی اسم هدیه یا تخفیف به گوش می رسد ناخواسته همه ما خوش حال می شیم و همه به طور کلی ازدریافت هدیه خرسند و راضی هستند، اما وقتی در کنار هدیه کلمه تبلیغاتی قرار می گیرد واژه ایی متفاوت را می بینید که منظور خاصی از مطرح کردن آن وجود دارد.

هدایای تبلیغاتی کالاهایی هستند که اکثرا بر روی آن نام تجاری، لوگو و آرم خاص یا شعار یک شرکت قرار می گیرد، هدف استفاده از این هدایای تبلیغاتی لینک بین مشتریان و شرکت ها می باشد.هدایای تبلیغاتی هدیه ایست که یک شخص یا یک بنگاه اقتصادی جهت معرفی محصول یا برند خود از طریق ترویج محصولاتی با آرم یا لوگوی خود استفاده می کند.
هدیه تبلیغاتی می توانداز کوچکترین و ارزان ترین کالاها تا بزرگ ترین و گران ترین آن ها را شامل شود اما نکته حائز اهمیت این است که مناسب ترین هدیه آن دسته از هدایایی است که بهتر و بیشتر دیده شود.

انواع هدایای تبلیغاتی

اگر بخواهیم هدایای تبلیغاتی را دسته بندی کنیم به این صورت است که لیوان، سررسید و ساعت و کیف دستی جز هدایای تبلیغاتی فروشگاه ها و مغازه های معتبر است که به مشتریان ثابت قدم داده می شود.گاهی اوقات هدایای تبلیغاتی زمان استفاده دارند و بیشترین زمان استفاده از آن ها سه سال می باشد.

تعدادی دیگر از هدایای تبلیغاتی هستند که شامل خودکار، روان نویس و جاسوئیچی می شوند و از لحاظ قیمت مقرونه به صرفه تر هستند و جز قدیمی ترین کالاهای مورد استفاده برای تبلیغات می باشند.مزایای این نوع کالاها برای تبلیغات هم قیمت آن ها است و هم اینکه برای تبلیغات کوتاه مدت تا حداکثر یک سال می باشند.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

با گذر زمان و پیشرفت در صنعت هدایای تبلیغاتی دیگر مثل گذشته هدایای سبک قدیمی طرفدار خاصی ندارد و همه به دنبال خلاقیت و نوآوری در هدایای تبلیغاتی هستند.با توجه به اینکه درصد بالایی از هدایای تبلیغاتی برای تشکر و قدردانی مشتریان یا همکاران است، هرگونه خلاقیت در این هدایا مهم است که گروه خلاقیت آرت مان در این امر بسیار موفق بوده است.

مزایای هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی اطلاعات و ایده های بسیاری را در اختیار مخاطبان و جامعه قرار می دهد که امکان دارد گاهی این تبلیغات از سوی افراد به درستی درک نشود و یا ارزش آن مورد توجه قرار نگیرد اما در بهترین حالت بسیاری دیگر از افراد این تبلیغات را درک کرده.با ارائه هدایای تبلیغاتی شما به مشتریان و مخاطبان خود یادگاری هایی کاربردی می دهید که می توانند به نگهداری از آن ها خدمات و نام و نشان تجاری شما را به یاد داشته باشند.

در مسیر تبلیغات با هدایای تبلیغاتی مزایایی وجود دارد که در اختیار مخاطب قرار می گیرد که شامل مطرح شدن برند بیشتر،کاربری بیشتر با صرف هزینه کمتر، کارت بیزینس ثانویه، برنامه بازاریابی قدرتمند به همراه قابل لمس بودن است.

برای دیدن تنوع هدایای تبلیغاتی خاص گروه خلاقیت آرت مان از صفحه هدایای تبلیغاتی آرت مان دیدن کنید.

تبلیغات متنی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا