پوست و مو

سوالات متداول کاشت مو قبل و بعد از عمل

سوالات متداول کاشت مو

سوالات متداول کاشت مو به تصمیم گیری در رابطه با کاشت مو موثر است پیشنهاد می کنیم قبل از انجام کاشت مو، سوالات متداول کاشت مو را مطالعه کنید. در ادامه با بررسی سوالات رایج کاشت مو با آرسینه همراه باشید.

1-بهترین روش کاشت مو چیست؟

همانطور که می دانید کاشت مو هم هماند دیگر عمل های زیبایی تکنیک و روش های مختلفی دارد اینکه کدام روش برای شما مناسب تر بوده و چه روشی بهترین روش کاشت مو می باشد بسته به نظر پزشکی که جهت انجام کاشت مو به آن مراجعه می کنید دارد.

2-کاشت مو در چند جلسه انجام می شود؟

تعداد جلسات کاشت مو بستگی به نوع روش کاشت مو دارد اکثر روش های کاشت مو در یک جلسه انجام می شود اما اگر وسعت ریزش مو زیاد بوده و روش ترکیبی نیاز باشد طی نهایتا دو جلسه انجام می گردد.

3-عوارض کاشت مو کدام است؟

یکی از سوالات متداول کاشت مو عوارض آن می باشد، باید توجه داشته باشید اگر روش کاشت موی شما ترکیبی باشد جراحی، درد، خونریزی، دوران نقاهت و … را تجربه خواهید کرد و اگر ترکیبی نباشد جراحی در آن حذف خواهد شد.

 

سوالات متداول کاشت مو

4-کاشت مو برای خانم ها هم انجام می شود؟

همانطور که می دانید خانم ها نمی توانند کاشت مو انجام دهند مگر آنکه وسعت ریزش موهایشان کم باشد و یا صرفا جهت خط رویش کاشت مو انجام می شود.

5-تا رویش موهای کاشته شده چقد زمان لازم است؟

یکی دیگر از سوالات متداول کاشت مو مدت زمان رویش موهای کاشته شده است، اطلاع داشته باشید که بین 10 روز الی 2 هفته موهای کاشته شده ریزش پیدا می کند و بعد از سه ماه موها شروع به رویش می کنند، در نهایت پس از 9 ماه کاملا موها رویش پیدا کرده و همانند موهای دیگر می شوند.

6-داروهای پس از کاشت مو چیست؟

پس از کاشت مو پزشکان به منظور کمک به رویش هرچه بهتر موها در فواصل مختلف زمانی داروهای تقویتی و یا درمانی را تجویز می کنند که بستگی به شرایط بدنی و سنی فرد متفاوت است.

7-بهترین سن کاشت مو چه سنی است؟

بهترین زمان برای انجام کاشت مو پس از سپری کردن دوران ریزش مو است به عبارتی دیگر زمانی که موهای شما فاز ریزش را سپری کرده باشد اما به عقیده پزشکان و کارشناسان از 30 الی 50 سال بهترین زمان برای کاشت مو می باشد

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا