ایرانگردی

سفر به محبوب ترین شهر ایران، مشهد و اقامت در بهترین هتل های آن

سفر به محبوب ترین شهر ایران، مشهد و اقامت در بهترین هتل های آن

با نزدیک شدن به فصل تابستان بسیاری از هموطنان برای سفر و تفریحات تابستانی سعی در انتخاب شهری برای مسافرت هستند. از میان نظرسنجی ها و براساس روال هر ساله شهر مشهد با بالاترین تعداد مسافر در بین دیگر شهرها رتبه اول را داشته است و می توان گفت مشهد مقدس محبوب ترین شهر برای سفر در میان ایرانیان می باشد. در ادامه با بخش اخبار گردشگری ما همراه باشید.
مشهد به دلیل جاذبه های دیدنی و سیاحتی خود و آستان مقدس امام هشتم (ع) از دیرباز با جمعیت زیاد مشتاقان و زائران همراه بوده است و همانطور که گفته شد از سراسر ایران نه فقط که دوستداران این امام همای از سراسر جهان برای زیارت به این شهر می آیند.

شهر مقدس مشهد در مراسم مذهبی و ملی بیشترین مسافر را دارد و شور عاشقان از سراسر کشور به سمت حرم امام رضا (ع) را معطوف می شود.

این شهر دارای زیرساخت های بسیار عالی و خوبی برای خدمت به زائران و مسافران بوده و مسافرخانه ها و هتل های بسیار خوبی را این شهر براساس استاندارد های جهانی دارا می باشد، که می توانند بهترین خدمات را به شما ارئه کنند.

سفر به محبوب ترین شهر ایران، مشهد و اقامت در بهترین هتل های آن
شهر مشهد دارای جاذبه های توریستی فراوانی است که از جمله معروف ترین آنها می توان به طرقبه، آرامگاه فردوسی و توس اشاره کرد که شما می توانید ساعت ها در این مناطق بوده و علاوه بر آب و هوای بسیار مطبوع از مناظر زیبای آن لذت ببرید. اطراف شهر مشهد روستاهای بسیار زیبایی وجود دارد که هریک برای شما می تواند دیدنش بسیار جذاب باشد و با رفتن به این مناطق تجربه ای جدید را تجربه کنید.

البته در بعضی از فصول به دلیل استقبال و سیل عظیم مشتقاقان این خدمت رسانی دچار تحول می شود و ظرفیت های هتل های مشهد به طور کامل پر می شود، برای همین اگر در برخی از فصول قصد سفر به مشهد مقدس را دارید از قبل باید تمام برنامه خود را برررسی کنید و برای رزرو هتل اقدام کنید تا سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز داشته باشید.

هتل درویشی مشهد مقدس
در ادامه  معروف ترین و مشهور شهر مقدس مشهد را برای شما معرفی می کنیم که شما با بودن در آن می توانید از لحظه لحظه سفر خود لذت ببرید و بهترین خدمات را در سطح استاندارهای جهانی دریافت کنید.

هتل بین اللملی قصر طلایی مشهد

این هتل با هدف خدمت به زائران امام رضا (ع) با طراحی روز دنیا در بیست طبقه و زیربنایی بالغ بر 70 هزار متر مربع ساخته شد. هتل قصر طلایی مشهد دارای پیشرفته ترین امکانات روز دنیا بوده و بهترین سازه معماری را دارا می باشد.این هتل دارای 610 واح می باشد و انواع خدمات و اتاق ها را براساس نیاز و خواسته شما در اختیار قرار می دهد،به طوری که اتاق های این هتل به گونه ای ساخته شده است که امکان استقرار یک یا دو تخت اضافی را برای مسافرین که به صورت خانوادگی به این شهر می آیند را فراهم می کند.

هتل بین اللملی قصر طلایی مشهد
از دیگر امکانات این هتل می توان به سوئیت های مجلل و خانوادگی این مجموعه اشاره کرد، رستوران ها و کافی شاپ های این مجموعه بسیار چشم نواز  و بهره مندی از فضاهای رویایی آن برای هر فردی می تواند خاطره ساز باشد. رستوران های این مجموعه بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی را با روش های پخت روز برای مسافران فراهم می کند. در آخر می توان گفت، شما می توانید با بودن در این هتل پنج ستاره از سفری بسیار عالی و دلچسب لذت ببرید.

هتل درویشی مشهد

این هتل پنج ستاره در نزدیک ترین موقعیت مکانی به خیابان منتهی به حرم در 20 طبقه ساخته شده و از معروف ترین و لوکس ترین هتل های کشور می باشد. این هتل با دارا بودن فضاهای سرپوشیده و غیر سرپوشیده با طراحی های بسیار زیبا بهترین خدمات را به زائران ارائه می دهد.

منبع:

http://www.safargostar.com

 

ویزای کانادا

تبلیغات متنی
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
تازه‌ترین قدیمی ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
طراحی سایت در مشهد
طراحی سایت در مشهد
5 سال قبل

ممنون مطلبون خیلی کمک کرد

دکمه بازگشت به بالا