دانستنیهای پزشکی

پانسمان هارتمن برای پانسمان زخم چه مزایایی دارد

پانسمان هارتمن

پانسمان هیدروتک هارتمن : پانسمان‌های هیدرو اکتیو، زخم‌های خشک را مرطوب کرده، زخم‌های بیش از حد مرطوب را به اندازه کافی خشک می‌کنند.

هیدروتک محصولی است که یک ترکیب همزمان جاذب و مرطوب‌کنندگی را همزمان ارائه می‌دهد. این محصول زخم را مرطوب و متعادل نگه داشته و فرآیند بهبود زخم را بهینه می‌کند.

در تولید این دسته از پانسمان‌ها، از تکنولوژی AquaClear Gel استفاده شده است و این محصولات در سایزها و اندازه‌های مختلف موجود می‌باشند.

هیدروژل مرطوب‌کننده با تکنولوژی AquaClear Gel

با کمک گرفتن از این تکنولوژی، هیدروتک زخم‌های خشک را مرطوب کرده و روند بازسازی بافت پوششی را بهتر می‌کند. هیدروژل به کار رفته در این پانسمان‌ بر روی محل زخم قرار گرفته و به میزان لازم به محل زخم رطوبت رسانده، از خشک شدن زخم جلوگیری می‌کند. این لایه ژل مرطوب همچنین از ایجاد چسبندگی بین پانسمان و زخم جلوگیری کرده، مراحل برداشتن پانسمان را راحت‌تر کرده و برای بیماران بسیار حساس به درد کاملاً مناسب است.

محافظت در مقابل باکتری‌ها و بهبود بهداشت

ترشحات حاصل شده از زخم توسط پانسمان جذب می‌شوند، بدون این که زخم خشک شود. این فرآیند با کمک یک لایه مرطوب و ضد باکتری انجام می‌پذیرد؛ همچنین این لایه بخار حاصل از تبخیر ترشحات را نیز از خود رد می‌کند تا میزان رطوبت را به این نحو نیز کاهش دهد. این لایه نه تنها در مقابل باکتری‌ها از زخم مراقبت می‌کند، بلکه تضمینی برای وضعیت پاکیزگی و بهداشت زخم است و در مقابل تمام ترشحات مقاوم است.

آسان، بسیار ساده، بهداشتی

یکی از ویژگی‌های انحصاری و منحصر به فرد این پانسمان این است که می‌توان آن را با خیالی آسوده، بدون جابجا شدن پانسمان بر روی محل زخم چسباند. تمامی این موارد باعث می‌شوند که هیدروتک به عنوان یک محصول که استفاده از آن بسیار آسان است و برای انواع زخم‌ها مناسب است پیشنهاد شود.

همه آنچه درباره پانسمان باید بدانید

درمان زخم

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا