پوست و مو

جلوگیری از ریزش مو,اهمیت ویتامین ها برای رشد مو

جلوگیری از ریزش مو

جلوگیری از ریزش مو : امروزه در سراسر دنیا استفاده از فراورده های طبیعی برای رشد مو نسبت به هر محصول دیگری محبوبیت بیشتری دارد چون همگی معتقدند یک درمان طبیعی برای ریزش مو می تواند موثر تر باشد.

اگر شما خواهان این هستی که از ریزش مویتان جلوگیری کنید و موهایتان رشد بهتری داشته باشد، مواد مغذی موردنیاز موها عامل حیاتی است درنتیجه باید از عناصر طبیعی و ارگانیک استفاده کنید.

کارشناسان این امر، فراورده های طبیعی بازسازی مواد را از دوره های مختلف جمع آوری کرده اند و اکنون قادر هستند فراورده های جدید طبیعی تولید کنند که بسیار موثر تر از فراورده های طبیعی است که گذشتگان ما استفاده می کردند. کلید موفقیت این امر نیز برای تحقیقات و پژوهش هایی است که برای تعیین اینکه کدام گیاهان برای بازسازی و تقویت موها در طول قرنهای گذشته استفاده شده است.این تحقیقات نشان داده است که این محصولات طبیعی به این دلیل در طول قرن ها موفق بوده است که درواقع باعث تقویت و رشد موها می شده است درنتیجه به افراد کمک کرده تا موهای سالمی داشته باشند.

اهمیت ویتامین ها برای رشد مو چیست؟

همانطور که در مقالات قبلی گفتیم، یکی از مهمترین ویتامین ها برای رشد مو ویتامین E است و حال شاهد هستیم که در اغلب روشهای درمانی طبیعی از ویتامین E استفاده می شود. اهمیت ویتامین E در رشد موها از سال 1960 کشف شده است زمانی که محققان دریافتند کمبود ویتامین E ریزش مو را تشدید می کند. محققان دریافتند برای سالم ماندن مو بایستی منابع خون بدن سلامت باشد و کمبود ویتامین E به این معناست که جریان خون ناکافی به مو و تارهای مو خواهد رسید.

از سوی دیگر، بر اساس تحقیقات انجام شده راه حل ریزش مو و استفاده از روشهای درمانی طبیعی قدیم و جدید . آتی است. بنابراین اگر دچار ریزش مو شدید به جای اینکه شتاب زده اقدام به استفاده از محصولاتی طبیعی شوید بهتر است ابتدا با پزشک متخصص صحبت کنید چون ریزش مو گاهی نشانه یک بیماری است که گاهی اوقات این بیماری ممکن است بسیار جدی باشد. مثلا ریزش مو ممکن است نشانه اختلال در سیستم ایمنی بدن باشد.

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا