رپورتاژ آگهی

تولید کننده انواع چراغ پارکی و حباب چراغ – صنایع روشنایی شیک سازان

تنوع چراغ و مدل های نورپردازی حیاط ویلا در هر مکان و فضایی چندان زیاد شده است که انتخاب خرید را برای هر شخصی سخت کرده است. از سوی دیگر به علت چیدمان اجسام چه در داخل خانه و چه در محیط بیرون انعکاس نور به صورت متفاوت به چشم می خورد و همین امر باعث شده است که صنایع روشنایی شیک سازان با بیش از 20 سال سابقه درخشان در حوزه تولید محصولات روشنایی با فروش انواع چراغ و مدل های نورپردازی دکوراسیون جزو شرکت های برند ایران باشد.

 

صنایع روشنایی شیک سازان

انواع چراغ های شیک سازان

 

اگر سری به سایت شیک سازان چه به صورت حضوری و خواه به صورت آنلاین بزنید با انواع چراغ های سقفی و غیرسقفی، چراغ های حیاطی، چراغ های پارکی، چراغ سرلوله، چراغ های سنسوردار، انواع چراغ آویز، چراغ سردری، چراغ سرستونی و دیگر موارد روبرو خواهید شد.

قیمت ارزان و مناسب این چراغ ها در انواع مدل های خمره ای، مدل رادین، رومی، سورنا، صدف، کارن و کمر باریک خیال مشتریان را برای خریدی مطمئن، آسوده کرده است.

در ادامه چند نمونه پرفروش و ارزان قیمت چراغ های شیک سازان معرفی خواهد شد.

 

چراغ پارکی شیک سازان

 

چراغ پارکی به نوعی از چراغ گفته میشود که  دارای ظاهری  ویژه هستند  و علاوه بر استفاده آن ها در پارک ها در فضاهایی مانند ویلاها ، تالار ها ، باغ ، رستوران های سنتی در فضای باز ، کلیه فضای سبز ، خیابان ها  و . . . مورد استفاده قرار میگیرند  چراغ های پارکی بر روی پایه ایی نصب میشوند و به همین منظور زیبایی خاصی را داشته و فضا را شکیل خواهند کرد

همچنین که بهترین راه محافظت برای لامپ ها و نور حاوی از آن ها به حساب خواهند آمد  که پایه های این نوع چراغ ها به صورت بلند ، متوسط و کوتاه قابل دسترسی می باشند که متناسب با مکان نصب میتوانید آن ها را انتخاب نمایید برای مثال برای فضاهایی مانند تالار ها ، پارک و یا خیابان چراغ  با پایه بلند  مناسب تر خواهد بود.

توجه داشته باشید انتخاب چراغ بسته به موقعیت جغرافیایی پارک (منطقه سردسیر یا منطقه گرمسیر) دارد که برای مناطق سردسیری و رطوبتی معمولا از چراغ پارکی پلاستیکی استفاده می کنند.

 

 

چراغ سرستونی

 

شرکت شیک سازان به عنوان بهترین شرکت های ساخت صنایع روشنایی کشور در ساخت انواع چراغ های سرستونی با مدل های مختلف حرفی برای گفتن در میان دیگر رقبای خود دارد. چراغ سرستونی و یا چراغ سرلوله در بیشتر مواقع از جنس آلومینیوم دایاکاست با رنگبندی های متنوع با قیمت ارزان و مناسب عرضه می شود.

کاربرد چراغ سرستونی به طور معمل بر روی سردر ورودی و خروجی خانه، ویلا و یا تالار می شود. این را در نظر داشته باشید استفاده از این چراغها علاوه بر تامین روشنایی برای زیباسازی نما و ظاهر ساختمان نیز کاربرد دارد. ارتفاع محل قرارگیری چراغ سرستونی در میزان نوردهی آن تاثیر بسزایی دارد.

 

چراغ دیواری

 

استفاده از چراغ دیواری در تامین روشنایی و مورد توجه قرار دادن یک نقطه خاص در پذیرایی، نشیمن و یا غذاخوری می باشد. ظاهر این چراغ ها همانند دیگر انواع چراغ و مدل های نورپردازی دکوراسیون شیک سازان خاص و کلاسیک است.

بیشترین کاربرد چراغ های دیواری در خانه، هتل، باکن و نمایشگاه ها می باشد. این را در نظر بگیرید که در فضاهایی که تنها نور مستقیم کافی نباشد استفاده از چراغ دیواری امری ضروری می باشد. زیرا باکمک آن می توانید میزان نور را کم و زیاد کرده و خستگی چشمان را به حداقل ممکن رساند.

 

چراغ سر دری

 

چراغ سردری  یکی از انواع چراغ محوطه ای و ساختمانی می باشد این چراغها  در محیط های بیرونی نصب میشود .

چراغ سردری همانطور که از نام آن پیداست در سردر ورودی منازل و محوطه ها نصب می شود و  جزء چراغ هایی است  که در محیط باز استفاده میشود بنابراین از کیفیت های بالایی باید برخوردار باشند  تا در برابر گرد وغبار، نفوذ حشرات و بارندگی و . .. مقاوم و مستحکم باشند. چراغ سردری از این شرکت صنایع روشنایی  می تواند انتخاب بسیار عالی و مناسبی برای روشنایی بخشیدن به محوطه و ساختمان مورد نظر باشد.

 

در صورت تمایل به خرید انواع چراغ و  حباب چراغ ، شما عزیزان می توانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام نمایید. پرسنل مجرب شرکت صنایع روشنایی شیک سازان در اسرع وقت پاسخگوی خواهند بود.

 

صنایع روشنایی شیک سازان

تلفن : 02140331252 و 02140331200

مدیریت شریفی: 09121995694

وبسایت : Shiksazan.com

اینستاگرام: roshanaei_shiksazan

آدرس : تهران، اتوبان خاوران، عباس آباد علاقمند، جاده کمربندی، خیابان گاز، مجتمع مهران، پلاک 8

 

تبلیغات متنی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا