پوست و مو

کاشت مو به روش sut چیست؟ همراه با هزینه و عوارض

کاشت مو sut روشی طبیعی است که در آن فولیکول موهای پشت سر یا پشت گوش شخص را برداشت میکنند و بعد با استفاده از بی هوشی به طور ظریف و بدون آسیب به فولیکول ،فولیکول را بر قسمت طاسی و خالی سر شخص می کارند.کاشت موی طبیعی روش های مختلفی را به خود اختصاص داده که مهم ترین، کاربردی ترین و کامل ترین روش آن کاشت مو  sut است.در ادامه با آرسینه همراه باشید.

کاشت مو sut

در این روش برداشت مو علاوه بر پشت گوش یا پشت سر از دیگر موی نقاط بدن نیز استفاده میشود و افرادی که طاسی کامل دارند میتوانند به راحتی از این روش استفاده کنند و هر کدام قسمت بدن که بانک موی مناسبی دارد را برداشت میکنند و فولیکول مو را با ظرافت تمام بدون ایجاد هیچگونه آسیبی به آن،فولیکول را بر سر به صورت جدا جدا پیوند می کنند.این روش کامل شده ی کاشت موی طبیعی است که ضعف های روش های ما قبل خود را برطرف کرده و خود را روشی کامل در سر تاسر دنیا معرفی کرده است به طوری که تقریبا بقیه روش هارا برای درمان بیماران از بین برداشته است.

توجه داشته باشید کاشت مو به روش sut با کاشت مو سیفر فرق دارد و کاملا متفاوت می باشد

این روش نیازی به جراحی ندارد و بیماران نیازی به بیهوشی ندارند این روش هیچگونه عوارضی ندارد و خط اسکار را نیز نشان نمی دهد در کاشت مو  sut ،میتوان 14000هزار تار موی واقعی را برداشت و پیوند کرد که سه برابر روش های قبل می باشد.

در کاشت مو  ،خط رویش بسیار طبیعی است و تراکم مو در این روش بسیار زیاد است.به طوری که هیچکس نمیتواند تشخیص دهد که فرد مو های خود را کاشته است.

در کاشت مو زمان کمی برای برداشت و کاشت مو دارد و برای بیمار هیچگونه خستگی را در پی ندارد.

 

کاشت مو به روش SUT

مزایا

در کاشت مو به روش sut هیچگونه درد و خونریزی برای بیماران وجود ندارد.و جای هیچ اسکاری نه در قسمت برداشت و نه در قسمت کاشت نمایان نمی باشد.که طبیعی بودن این روش را بیشتر میکند.

در کاشت مو با تکنیک جدید تراکمی 3 برابری نسبت به روش های قبلی خود دارد.

روش کاشت مو با تکنبک فوق به روزترین متد روز دنیا و آمریکا و اروپا است .که به دلیل مزایای خود و طبیعی بودن خط رویش  و تراکم بالای مو و همچنین بعد از کاشت مو،در این روش از لیزر برای تحریک و رشد بیشتر مو ها استفاده میکنند .در کاشت مو به روش SUT روشی است که درآن رشد مو سریعتر صورت میکند و به صورتی که در 12الی 14 ماه مو به بالاترین تراکم خود میرسد.کاشت مو با این تکنیک بهترین و موفق ترین روش  شناخته شده است.

 

عوارض

خوشبختانه هیچگونه عوارض کاشت مو به روش  sut گزارش نشده است و همین نکته او را موفق ترین روش نشان داده است.

بیماران توجه داشته باشند که در 2الی3 هفته بعد از کاشت مو با این تکنیک از ورزش های سنگین اجتناب کنند و تا 2 هفته شستوشوی آرامی  داشته باشند  و بعد از آن نیاز به هیچگونه مراقبتی برای بیمارن نیست و مو ها قابل اصلاح نیز می باشند .

هزینه

هزینه کاشت مو به روش sut ،نسبت به مزایا و کاربرد خود کاملا مناسب برای بیماران می باشد.

و هزینه کاشت مو  به روش sut ،بستگی  به این دارد که وسعت ریزش موی فرد چقدر باشد  و چه مقدار برداشت و کاشت الزامی باشد.به همین مبنا در جلسه ی مشاوره قیمت به بیماران گفته میشود.

 

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
تازه‌ترین قدیمی ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فرهاد
فرهاد
5 سال قبل

اقا دقیقا بفرماید تفاوت این دو روش در چیه؟ سیفر و اس یو تی

دکمه بازگشت به بالا