ویزا

ویزای مالتیپل کانادا Multiple-Entry Visa

ویزای مالتیپل کانادا Multiple-Entry Visa

ویزای طولانی مدت چند گانه کانادا: Multiple-Entry Visa این ویزا به شما این اجازه را خواهد داد که به دفعات متعدد به کاندا سفر کنید و از طریق تمام مرزهای کانادا و زمان مختلف به این کشور بروید.

ویزای چند گانه کانادا یا ویزای مولتی چیست؟

همان طور که گفتیم شما با این ویزای کانادا اجازه خواهید داشت که به مدت 5 سال که در طول این مدت زمان و در بازه 6 ماه در کانادا اقامت داشته باشید، البته این مدت میتواند پیوسته یا غیر پیوسته نیز باشد. برای کشور های مثل چین، هند و مکزیک میتواند به مدت 10 سال باشد ولی برای اتباع ایرانی دوره 5 ساله است و با وجود این مدت زمان شما به قادر خواهید بود که به دفعات به کانادا سفر کنید و اقامت داشته باشید و در زمان انقضا ویزای مولتی باید یک ماه قبل از به پایان رسیدن اعتبار ویزا کشور کانادا را ترک کنید.

ویزای 5 ساله کانادا یا ویزای مالتی در تاریخ 16 فوریه سال 2014 از طرف وزیر مهاجرت به کانادا برای توریستهای خارجی در نظر گفته شد. با این روند در جهت جذب توریست و بهبود بخشیدن صنعت گردشگری کشور کانادا انجام شد، و در سال 2016 میزان توریست های کشور کانادا به 20 میلیون توریست رسید که نسبت به سال های گذشته آن با رشد 11 درصدی مواجه شد.

ویزای مالتیپل کانادا در واقع تنها شامل دو گروه زیر است

1- افرادی که به صورت مداوم به کانادا سفر می کنند.
2- پدر و مادرهای مسن و بازنشسته ای که قبلاً از طریق فرزندانشان برای مهاجرت به کانادا اقدام کرده باشند.
ولی با این وجود نیز هیچ تضمینی نخواهد بود که افسر مهاجرت این ویزا را بدهد یا نه ؟

ویزای مالتیپل کانادا را چگونه اخذ کنیم؟

برای داشتن ویزای مالتیپل کانادا باید دارای یکی از دو گروه که بالا گفتیم باشید و در زمان تقاضای ویزای مسافرتی که بصورت تک ورودی است میتوانید تقاضای ویزای چندگانه را بدهید که در نهایت این افسر مهاجرت است که تصمیم می گرید که با تقاضای شما موافقت کند یا نه؟

نکته: اگر جز دو گروه که در بالا گفتیم هم نباشید نیز می شود این ویزا را اخذ کرد اما ویزای مالتیپل مشروط به نوع درخواست شما و قانع کردن افسر مهاجرت دارد

مدارک مورد نیاز ویزای 5 ساله کانادا

1- اصل پاسپورت های جدید و قدیمی متقاضی
2- ترجمه رسمی و تایید شده شناسنامه هر یک از متقاضیان
3- در صورتی که زن و شوهر با هم اقدام میکنند، ترجمه سند ازدواج تایید شده
4- تکمیل فرم درخواست ویزا Application form
5- تکمیل فرم اطلاعات خانوادگی Family Information
6- یک قطعه عکس ۳٫۵ در ۴٫۵ رنگی زمینه سفید جدید.
7- ترجمه سند ملکی در صورت وجود
8- ترجمه مدارک شغلی متقاضی که تایید شده باشد
9- گردش حساب سه ماهه آخر که نشان دهنده مبلغ درآمد ماهیانه باشد و نامه تمکن مالی Bank Statement به زبان انگلیسی که امور بین الملل بانک آن را تایید کرده باشد.
10- دعوتنامه کانادا یا ارائه رزرواسیون هتل الزامی است
11- رزرو بلیط رفت و برگشت به کانادا

سفارت کانادا در ایران در حال حاضر تعطیل است .

نکته: مدارک ارسال شده برای سفارت کانادا به شما بازگردانده نمی شود! و شما نمی توانید پس از این که مدارک را تحویل دادید مدرک دیگری به آن اضافه کنید مگر اینکه خود سفارت از شما مدرک دیگری بخواهد. البته سفارت کانادا نسخه اصل مدارک را از شما تحویل نمیگیرد.

آرسینه 

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا