رپورتاژ آگهی

همه چیز درباره دندانپزشکی , جراحی لثه , دندانپزشکی با لیزر و بدون درد

دندانپزشکی  از رشته های پزشکی بوده  که به تشخیص و درمان مشکلات لثه ، دهان و دندان می پردازد و دندانپزشکان عمومی با گذراندن دوره های تخصصی مخصوص به گرایش مورد علاقه خود میتوانند فعالیتی تخصصی را داشته باشند .

دندانپزشک در کلینیک خود به تشخیص مشکلات دهان ، لثه و دندان افراد میپردازد و اقدامات پیشگیرانه را  انجام داده تا مشکلات برای افراد جدی ترو مشکل ساز تر  نشوند .

دندانپزشک با توجه به تخصص های خود میتواند به درمان انواع بیماری ها و مشکلات سخت دندان و لثه بپردازد و مشکل را برای افراد کاملا ریشه کن نماید .

ما در این کلینیک تخصصی دندانپزشکیدندانپزشکی  شاهد پیشگیری و درمان انواع مشکلات دندان و لثه می باشیم و درمان های تخصصی همچون جراحی لثه ، کشیدن دندان عقل ، دندانپزشکی بدون درد و دندانپزشکی با لیزر و . . . انجام میگردند .

 

دندانپزشکی بدون درد

 

پیشرفت علم در دندانپزشکی سبب شده است تا کلینیک های تخصصی دندانپزشکی با در دست داشتن علم بالای متخصص و تجهیزات پزشکی ،  فوق حرفه ایی و تخصصی به درمان انواع مشکلات دندان و لثه بدون درد بپردازد .

از مهم ترین مشکلاتی که بیشتر افراد آن را دنبال میکنند ترس از دندانپزشکی به علت درمان های درد آور و صداهای آزار دهنده ابزار آن خواهد بود که موجب  اجتناب افراد از رفتن به دندانپزشکی و درمان مشکلات آن ها خواهد شد که منجر به شدید تر شدن مشکلات آن ها میگردد  ، ترس از دندانپزشکی میتواند درمان را با موفقیت به پیش  نبرد و نتایج نا مطلوب را بر جای بگذارد که از طریق دندانپزشکی بدون درددندانپزشکی بدون درد این مشکل نیز از بین خواهد رفت .

 

دندانپزشکی بدون درد چیست ؟

 

زمانی که از دندانپزشکی بدون درد صحبت می کنیم منظور به استفاده از تجهیزات پزشکی جدید و تخصصی می باشد که صداهای ترسناک کمتر و درد خفیف تر را به همراه دارد ، نوع دوم خدمات در دندانپزشکی بدون درد استفاده از بی حسی موضعی برای انواع جراحی های لثه و دندان خواهد بود که درد را برای افراد خاموش می سازد . نوع سوم دندانپزشکی بدون درد ، دندانپزشکی با استفاده از  لیزر بوده که قادر به  درمان انواع بیماری ها و جراحی های دندان و لثه می باشد این  نوع درمان احتیاجی به بی حسی ، بخیه ، خونریزی ندارد و کلیه درمان را بدون درد و تنها با اشعه ی لیزر انجام خواهد داد که در هر نوع درمان نوع آن متفاوت خواهد بود .

 

همه چیز در مورد دندانپزشکی

 

دندانپزشکی با لیزر

 

دندانپزشکی با لیزر آخرین نوع خدمات در دندانپزشک بوده که قادر به درمان  انواع مشکلات در بافت سخت و بافت نرم خواهد بود .

ما شاهد انواع مشکلات و بیماری ها در دندان و لثه می باشیم که لیزر با نوع و کارکرد های مختلف خود میتواند این مشکلات گوناگون را درمان نماید اعم از کشیدن دندان عقل ، انواع جراحی های زیبایی دندان و لثه ، جراحی های لثه و دندان کاربرد دارد . با استفاده از لیزر خبری از  ابزار های پر سرو صدا و دردناک مانند دریل نخواهد بود از این رو ، امکان آسیب به بافت های مجاور در هنگام درمان وجود ندارد و افراد میتوانند درمانی حرفه ایی بدون درد ، بدون ترس با نتایجی عالی و بدون گذراندن  دوران نقاهت با کمترین زمان صرف شده برای ترمیم را داشته باشند .

 

 جراحی لثه

 

از شایع ترین درمان ها و جراحی های انجام شده در  دندانپزشکی جراحی لثه می باشد ، لثه میتواند از طریق سبک زندگی  غیر مطلوب ، عدم رعایت بهداشت کافی ، استفاده از دخانیات ، بیماری هایی همچو دیابت ، ایدز و بیماری های عفونی ، مشکلات هورمونی ، ارث و ژنتیک  موجب آسیب گردد .

بیماری های لثه ابتدا با حساس شدن خود را نشان داده و در صورت پیشگیری نکردن موجب پیشرفته شدن خواهند شد که در آخر  از بین رفتن دندان ها را در بر دارند .

 

 جراحی لثه در دندانپزشکی

 

شایع ترین مشکلی که برای لثه ها اتفاق می افتد مشکل تحلیل لثه خواهد بود .

این مشکل به این صورت است که لثه ها با سمت پایین راه یافته و ظاهر بیشتر دندان نمایان میگردند  این مشکل سبب ایجاد جرم و پلاک در دندان ها گشته و پوسیدگی دندان ها را به همراه دارد همچنین با پوشش دهی پایین دندان ها لق شدن آن ها را به همراه دارد که از طریق جراحی لثه این مشکل  بر طرف میگردد .

جراحی لثه اقدامات زیبایی را نیز انجام میدهد که میتوانیم به جراحی لبخند لثه ایی و مشکلات ظاهری لثه اشاره نماییم که به صورت ابزار های تخصصی ، مخصوص و همچنین لیزر انجام میگیرند .

 

کشیدن دندان عقل

 

بیشتر افراد کشیدن دندان عقل بدون جراحی را  در زندگی تجربه می کنند ، دندان عقل میتواند به صورت آشکار ، پنهان و یا نیمه پنهان باشد .

در مواقعی دندان عقل با جای خالی و فضای خالی دندان ها رو به رو میشود و رشد کافی خود را خواهد داشت در این صورت آسیبی به دیگر دندان ها و بافت ها نخواهد رسید و نیازی به کشیدن نمی باشد .

اما در مواقعی دندان عقل با فضای کافی رو به رو نخواهد بود که به صورت نیمه پنهان و یا پنهان رشد میکند در این صورت آسیب به دندان های مجور ، آسیب به لثه ها وجود خواهد داشت و علاوه بر درد های شدید نامرتبی دندان ها را به بار خواهد آورد .

کشیدن دندان عقل در کلینیک دندانپزشکی به صورت عادی و به صورت لیزر انجام میپذیرد که دندان عقل نهفته و یا نیمه نهفته از لثه خارج میگردند که در صورت کشیدن دندان عقل با لیزر  نیازی به خونریزی و درد های شدید نبوده و ترمیم زود هنگامی را نیز به همراه دارد .

درمان های گفته شده تنها بخشی از درمان ها و خدمات دندانپزشکی در این کلینیک می باشد که به صورت تخصصی نزد متخصص این کلینیک برای مراجعین انجام میگیرد .

 

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا