رپورتاژ آگهی

دکتر فراز تیموری بهترین دندانپزشک در کرج

همه ما برای درمان مشکلات و درد های دهان ، لثه و دندان خود نیاز مند مراجعه به دندانپزشکی خواهیم بود ، تا با معاینه نزد دندانپزشک علت مشکلات خود را پیدا کنیم و توسط دندانپزشک راه درست درمانی را اعمال نماییم .
دندانپزشکی به مطبی مجزا گفته میشود که تنها توسط دندانپزشک به درمان افراد می پردازد و سالانه بیشتر افراد به مراجعه دندانپزشکی نیاز پیدا خواهند کرد .
معمولا در هر شهر و در هر خیابان شاهد شمار زیادی از مطب دندانپزشکی می باشیم به همین صورت طبیعی است که دندانپزشکی در کرج نیز آمار بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است و همین مسئله انتخاب را برای متقاضیان سخت خواهد کرد .

دکتر دندانپزشک در کرج

دندانپزشکی توسط متخصص و دکتر دندانپزشک در کرج مدیریت شده و به درمان افراد میپردازد و لازمه ی تشخیص صحیح ، پیشگیری زودهنگام و درمانی با نتیجه ی عالی ، وجود دکتر دندانزشک خبره و با تجربه می باشد که متاستفانه همه دندانپزشکان دارای این خصوصیت نخواهند بود .
دکتر دندانپزشک موظف است با معاینه بالینی و یا عکس رادیولوژی به تشخیص زود هنگام مشکلات دهان و لثه افراد بپردازد تا پیشگیری را انجام داده و در صورت وجود مشکلات شدید آن ها را درمان نماید .
دکتر دندانپزشک وظیفه دارد ، علاوه بر درمان های لثه و دندان به جراحی های مرتبط با لثه و دندان مانند جراحی لثه نیز بپردازد که هر دندانپزشکی قادر به انجام این درمان نخواهد بود .

جراحی لثه در کرج

مشکلات لثه در صورت درمان نشدن موجب پیشرفت قرار میگیرند و آسیب های جدی را در پی دارند که میتوان به تحلیل لثه اشاره کرد .
در مواردی درمان لثه تنها از طریق جراحی لثه امکان پذیر خواهد بود مانند زمانی که لثه ها عقب نشینی میکنند ، و یا در لثه ضعف های ظاهر مانند بلندتر بودن لثه نسبت به دندان وجود داشته باشد که منجر به لبخند های زیبا در افراد میگردد و تنها راه درمان جراحی لثه در کرج برای برداشت لثه خواهد بود ، زمانی نیز لثه تحلیل رفته و از استحکام آن کم میشود و پوسیدگی و لق شدن دندان ها را به همراه دارد در چنین حالتی نیز جراحی لثه انجا میگیرد ، جراحی لثه درمانی تخصصی بوده که تنها توسط متخصص دکتر دندانپزشک انجام میپذبرد .

این مرکز دندانپزشکی در کرج با در دست داشتن بهترین دکتر دندانپزشک به جراحی لثه با بهره گیری از روش عادی با تجهیزات حرفه ایی و پیشرفته و همچنین جراحی لثه به صورت لیزر میپردازد که هردو این روش ها را با نتیجه ایی عالی و درمانی سریع با کمترین دوران نقاهت میپردازد .

 

دندانپزشک در کرج

 

دندانپزشکی در گوهر دشت کرج

این مطب دندانپزشکی در گوهر دشت کرج با داشتن سالها خدمت و تجربه در درمان لثه و بیماری های دندانی زیر نظر متخصص به خدمت رسانی برای سلامتی مردم پرداخته و علاوه بر تشخیص و پیشگیری به موقع درمانی با بهترین امکانات ، کمترین مقدار درد و دوران نقاهت را به همراه خواهد داشت .
در این دندانپزشکی خدماتی همچون کشیدن دندان عقل ، تشخیص و درمان پوسیدگی دندان ، ایمپلنت دندان ، لمینت دندان ، کامپوزیت دندان ، ارتودنسی دندان ، خدمات ترمیم دندان و لثه ، جراحی لثه ، جرمگیری دندان ، بلیچینگ ، درمان ریشه دندان و . . . اجرا میشوند .

اما تمایزی که این مرکز نسبت به سایر مرکز ها دارا می باشد داشتن ابزار و تجهیزات فوق حرفه ایی با جدیدترین و بهترین برند دنیا می باشد که درمانی با کمترین مقدار درد ، کمترین زمان درمان ، کمترن دوران نقاهت و بهترین نتایج را به همراه دارند و خبری از دلیر و ابزار های خوف آور دندانپزشکی نمی باشد و امکان خونریزی به حد اقل خواهد رسید .

همچنین وجود تجهیزات لیزر در این مرکز برای تمامی درمان ها توانسته است رضایت را در افراد افزایش داده و سبب درمان های راحت با کیفیتی بهتر در دندانپزشکی در کرج  گردد .

 

شما عزیزان میتوانید جهت مشاوره تکمیلی و یا برآورد هزینه با شماره های 02632528628 – 09128001870 فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا