اطلاعات پرواز

ترانسفر فرودگاهی چیست؟ و اصطلاحات پرکاربرد فرودگاه

ترانسفر فرودگاهی

ترانسفر فرودگاهی به چه معناست و چیست؟ وقتی صحبت از ترانسفر می شود بحث جابجایی در ذهن خطور می کند. این واژه را در فوتبال بیشتر شنیده اید که فلان بازیکن ترانسفر شد. اما اینجا ما به دنبال معنی ترانسفر فرودگاهی هستیم. در ادامه برای آشنایی با ترانسفر فرودگاهی با آرسینه همراه باشید.

ترانسفر به معنی انتقال دادن ، بردن ، جابه جا کردن اما ترنسفر یا ترانسفر فرودگاهی به وسیله نقلیه ای گفته می شود که مسافر را از فرودگاه مقصد به هتل مورد نظرتان و بالعکس می رساند.

ترانسفر

زمانی که ترانسفر تهیه می کنید این امکان وجود دارد که شما را از فرودگاه به هتل و یا از هتل به فرودگاه می رسانند. اما ترانسفر روی بلیط هواپیما فروخته نمی شود. و معمولا ترانسفر به همراه تور ها ارائه می شود. و یا می توانید بصورت جداگانه هم خریداری کنید. ترانسفر بنا بر درخواست مشتری می تواند بصورت تاکسی نیز باشد. اما در حالت عادی ترانسفر بصورت گروهی و با مینی ون ، اتوبوس انجام می شود.

خدمات CIP

زمانی که می خواهید از خدمات CIP بهره ببرید باید بدانید که هنگام گرفتن خدمات cip  شما سالن ورودی متفاوت از دیگر مسافران دارید و تنها با تحویل پاسپورت تمام مراحل پروازتان را کارمندان cip  انجام میدهند. برای مثال گرفتن کارت پرواز و بار مسافران برعهده این کارمندان است و مسافران CIP  با ماشین اختصاصی تا پای درب هواپیما اسکورت می شوند.

برای مسافرانی که بیش از 8 ساعت مجبور به ماندن در فرودگاه هستند با دادن هزینه اضافه تر به آنها سوئیت برای استراحت داده می شود. همچنین در سالن cip  پذیرای شامل چای ، نسکافه ، دسرهای سبک و … داده می شود که بصورت رایگان است. البته باید بدانید که با توجه به ساعت پرواز مسافران صبحانه ، نهار و شام و داده می شود.

منبع : مجله گردشگری ایران نیهون

تبلیغات متنی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا