پوست و مو

بهترین سن برای کاشت مو چه سنی است؟

سن مناسب کاشت مو

قبل از اینکه کاشت مو انجام دهید برخی سوالات همانند : عمل کاشت مو را در چه سنی انجام دهیم؟ آیا کاشت مو در سن پایین مضر است؟ آیا سن جز شرایط کاشت مو است؟ و ارتباطی با ریزش مو ارثی دارد؟ در ادامه با بررسی سن مناسب کاشت مو با آرسینه همراه باشید.

بهترین زمان برای کاشت مو

باید بدانید که سن بین 18  تا 25 سال سنی مناسبی برای کاشت مو تلقی نمی شود ولی در برخی مواقع خاص با بررسی پزشک که نوع ریزش مو و مقدار آن و حتی آینده بیمار تشخیص می دهد که کاشت مو انجام شود یا نه ؟ باید بدانید که کاشت مو در سن پایین این ریسک را بوجود می آورد که موهای که قبلا نریخته اند و ریزش متوقف نشده در آینده نزدیک دوباره با از دست دادن باقی موی سر خود مواجه می شوند. بنابراین بهترین زمان برای کاشت مو را باید زمانی در نظر گرفت که ریزش موی سر متقاضی عمل کاشت مو متوقف شده باشد.

یکی دیگر از معایب عدم سن مناسب در کاشت مو این است که موی که از ناحیه پشت سر برداشته می شود اگر ریزش موی سر شما متوقف نشده باشد این احتمال به وجود می آید که ناحیه برداشت مو متقاضی با مشکل روبرو شود. باید بدانید که در عمل باید موهای برداشت شوند که احتمال ریزش آن وجود نداشته باشد.

چه کسانی داوطلب کاشت مو هستند؟

مردان و زنانی که ریزش مو آن ها هورمونی و ژنتیکی است و درجه های مختلف از طاسی و کم پشت بودن موهایشان مبتلا هستند.

* بانوانی که ریزش موی آنها هورمونی و ژنتیکی است و همچنین در پشت سر نراکم مو یا بانک موی خوب دارند و در جلوی سر و یا وسط سر موها کم پشت یا نازک است.

* مردان و زنانی که در اثر بیماری پوشتی بخشی از مو سر خود را از دست داده اند.

* کسانی که در اثر آسیب های سوختگی موهایشان را از دست داده اند.

* کسانی که دچار طاسی از ناحیه ریش و سبیل هستند.

* کسانی که قبلا از روش های قدیمی همانند Flap و FUT استفاده کرده‌اند ولی نتیجه مناسبی را نگرفته اند.

* کسانی که در اثر جای زخم یا جوش و … موهای خود را از دست داده اند.

 

نکته : قبل از اینکه با مشاوران مراکز کاشت مو تماس بگیرید بهتر است با پزشک متخصص پوست مو خود مشورت کنید و زمان مناسب و شرایط کاشت مو را بررسی کنید.

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا