ویزا

ویزای کاری کانادا

ویزای کاری کانادا

قصد دارید ویزای کاری کانادا را بگیرید؟ از نحوه گرفتن ویزای کاری کانادا چه می دانید؟ در این مقاله سعی داریم در چند مرحله نحوه گرفتن ویزای کاری کانادا را بررسی کنیم با ما همرا باشید.

کانادا برای جبران نیروی کار از سراسر دنیا سعی بر جذب نیرو متخصص می کند که این ویزای دارای شرایط خاصی است و امکان تبدیل به اقامت دائم این کشور وجود دارد. اما برای ویزای موقت کار در کشور کانادا، متقاضی باید از سوی کارفرما کانادایی که دارای پیشنهاد شغلی و مجوز کار از اداره کار کانادا باشد.

در اقدام اول 

گرفتن تاییدیه وزارت کار کانادا توسط کارفرما: کارفرما باید اداره کار را قانع کند که در این کشور هیچ فرد مقیمی در حال خاضر برای شغل متقاضی وجود ندارد که با استخدام نیروی کار خارجی باعث سود بازار کار محلی در این راستا خواهد بود.

در این موارد نیازی به تاییدیه وزارت کار کانادا نبوده
اداره مهاجرت کانادا برای افراد متقاضی زیر نظر NAFTA میان آمریکا ، کانادا و مکزیک می تواند بدون تاییدیه وزارت کار مجوز کار را صادر کند.
البته کار مورد نظر باید برای اقتصاد، فرهنگ و اجتماع کانادا مفید باشد.
دانشجویان در حال تحصیل در این کشور توسط استادی می توانند در دانشگاه مشغول به کار شوند.

 در اقدام دوم

پس از تاییدیه وزارت کار این کشور کارفرما باید نامه را درخواست به همراه کپی تاییدیه وزارت کار به اداره مهاجرت کانادا ارسال نماید.

در اقدام سوم 

در این مرحله متقاضی مهاجرت به کانادا برای گرفتن ویزای کار باید اقدام کند.

در اقدام چهارم

ویزای ورود موقت به کانادا برای شما با ارسال مدارک کافی صادر می شود و مرزبانی این کشور بعد از ورود شما به کانادا در فرودگاه مجوز کاریابی را صادر می کند.

نکته اول : در صورتی که کارفرمای شما در استان کبک است باید تاییدیه کبک را از اداره Certificat d’acceptation du QuébecCAQ بگیرید.
نکته دوم : شما فقط می توانید با همان کارفرمای که مجوز ورود شما را گرفته است کار کنید و امکان تغییر وجود ندارد.

منبع : آدراپانا

آرسینه

ویزای کانادا

ویزای چندبار ورود (Multiple Entry)

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا