جهانگردی

کبک بهترین شهر کانادا Quebec

کبک

کبک را میتوان یکی زیبا ترین شهر های کانادا تلقی کرد که اکثر مردم این شهر فرانسوی هستند، زبان این شهر نیز با زبان رسمی کانادا متفاوت است . البته مردم این کبک اغلب به انگلیسی نیز مسلط هستند اما به زبان فرانسوی تعصب خاصی دارند.

شهر کبک مرکز ایالت کبک کانادا و بزرگترین شهر شرق کبک است و یکی از قدیمی ترین شهر کانادا است  . کبک همه ساله گردشگران زیادی را به این کشور می کشاند ، وقتی وارد این شهر می شوید جذابیت این شهر با ساختمان های 400 ساله و خیابان های سنگ فرش شده که بافت شهری متفاوتی را ایجاد می کند را می بینید. که زیبایی این شهر با دیگر شهرهای کانادا نیز متفاوت کرده است.

کبک کانادا
کبک کانادا

هرساله تورهای گردشگری زیادی به کبک می‌آیند و بسیاری از خواننده‌ها کنسرت‌های بزرگ خود را در این شهر برگزار می‌کنند. نگران خرید نباشید، کبک یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید سوغاتی است؛ مراکز خرید، بازارهای سنتی با هر سلیقه‌ای هماهنگ است.

 

آبشار مونتمورنسی
آبشار مونتمورنسی

از شگفتی‌های طبیعت کبک می‌توانیم به آبشار مونتمورنسی  (Montmorency)، رودخانه «سنت لارنس» (St.Lawrence) اشاره کرد.

کبک کانادا
کبک کانادا

هتل‌های کبک طراحی و معماری زیبایی دارند و از جمله بهترین هتل‌های این شهر می‌توان به هتل  فیر مونت لچاتئو  (Fairmont Ke Chateau)، و سیتی هتل اشاره کرد. این دو هتل از بهترین هتل‌های کبک است.

آرسینه

راهنمای گرفتن ویزای کانادا

با روش های مهاجرت به کانادا آشنا شوید

 

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
تازه‌ترین قدیمی ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رومان
رومان
4 سال قبل

سلام رومان هستم از کشور افغانستان میخواهم در دانشگاه شهر کبک کانادا درس بخوانم بسیار شهر کبک را دوست دارم میخواهم به کانادا مهاجرت کنم

دکمه بازگشت به بالا