پوست و مو

چه کسانی کاندید کاشت مو هستند؟

کاندید کاشت مو

خانم هایی که در خط رویش دچار ریزش شده اند یا مردانی که طاسی در سر دارند  کاندید کاشت مو هستند و همچنین افردی که در جراحات یا سوختگی دچار از دست دادن موهایشان شده اند میتوانند کاشت مو را انجام دهند .کاشت مو برای سنین 25 سال به بالا قابل اجرا می باشد و میتوانند کاندید کاشت مو باشند . به طور کلی تمام افرادی که بانک موی مقاوم در بدن داشته باشند میتوانند از کاشت مو انجام دهند و از داشتن مو های طبیعی خود لذت ببرند بدون اینکه حتی خط روش و اسکالپ نیز مشخص باشد. کاشت مو یک روش حیاطی برای درمان ریزش موها در دنیای امروز است که در سرتاسر دنیا اجرا میشود و مورد قبول همگان واقع شده است.

کاشت مو چیست؟

در کاشت مو پزشک متخصص موهای پشت سر یا اطراف گوش فرد را برداشت میکند  و بر قسمت های طاس و کم موی سر پیوند میزند.کاشت مو در یک جلسه صورت میگیرد .طاسی ها بر اثر ژنتیک،تغییرات هورمونی،رژیم غذایی ،بیماری های خاص،استرس و…به وجود می آیند.که فرد نیاز به درمان و کاشت مو دارد.

کاشت مو در کلینیک ها زیر نظر پزشک و تیم مجرب صورت میگیرد در کاشت مو فولیکول موهای مقاوم بدن را بسیار ظریف برداشت میکنند و بدون ایجاد آسیبی بر قسمت های طاس و خالی پیوند میزنند.

کاشت مو چه روش هایی دارد؟

کاشت مو به روش،FUT،FIT،SUT  انجام میشود که بهترین و کامل ترین روش کاشت مو SUT میباشد.

در این روش موهای مقاوم تمام بدن را میتوان برداشت کرد و هیچ محدودیتی ندارد بنابر این افرادی که بانک موی خوبی در سر ندارند میتوانند با این روش از موی دیگر قسمت های بدن خود برای پیوند به سر استفاده کنند.فولیکول موها برداشت میشود و بر قسمت خالی از مو  پیوند زده میشود.

 

چه کسانی کاندید کاشت مو هستند؟

قیمت کاشت مو

قیمت کاشت مو را نمیتوان دقیق بیان کرد زیرا بستگی به انتخاب نوع روش آن دارد و اینکه چه مقدار مو برداشت میشود چه مقدار مو پیوند میشود و وسعت طاسی چه اندازه باشد بنابراین قیمت آن نزد پزشک است و متخصص با معاینه بیمار تمام نکات را به صورت جزئی برای بیماران  می گوید.

 

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا