پوست و مو

کاشت مو به روش fut چیست و چه معایبی دارد؟

کاشت مو fut

اگر می خواهید کاشت مو انجام بدهید و نمی دانید کدام یک از روش های کاشت مو بهتر است یا چه مزایا و چه معایب نسبت به دیگر روش های کاشت مو دارند؟ با آرسینه همراه باشید در این مقاله سعی داریم یکی از روش های کاشت مو (کاشت مو به روش fut ) را بررسی کنیم .با آرسینه همراه باشید.

کاشت مو به روش fut  یکی از اولین روش های کاشت مو تلقی می شود در این روش با برداشت یک نوار کوچک مو از ناحیه پشت سر است که البته در زمان برداشت بی حسی موضعی می زنند. گرافت های برداشتی از این ناحیه بین 1500 تا 2500 گرافت می باشد که در مجموعه حاوی 7000 تا 9000 تار مو می باشد.

زمانی که برداشت از پشت سر به پایان رسید آن را بخیه می زنند و در نهایت زمانی که مو رشد می کند مسیر رویش مو باعث می شود مجل ترمیم دیده نشود.بعد از انجام مراحل برداشت ، گرافت های فولیکول های مو بصورت واحد های یک ، دوو یا سه تایی جدا و آماده برای کاشت بر روی سر  می شوند. و در نهایت آنها را در قسمت مورد نیاز کاشت انجام می دهند و بین 3 تا 5 ساعت زمان نیاز دارد.

بهتر از بدانید در این روش نیازی نیست کل موهای سر تراشیده شود و تنها ناحیه که نیاز به برداشت است کوتاه می شود.

معایب کاشت مو به روش fut

یکی از معایب شایع و مهم این روش می توان گفت بجا ماندن اسکار در پشت سر (محل برداشت) می باشد.

این روش همراه با جراحی بوده و نیاز به برش و بخیه داشته که قاعدتا برخی افراد از ترس از جراحی دارند , و بعد از جراحی وجود درد در پشت سر وجو دارد.

گاها با برداشت غیر حرفه ای باعث می شود خط برداشت با وجود مو های بلند دیده شود.

در برخی موارد اطراف بخیه شاهد ریزش مو بوده که دلیل آن شک حین عمل می باشد و بعد از چند ماه دوباره رشد می کنند.

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا