پوست و موزیبایی

چالش‌های مواجه با پیری دست‌ها,راهکارها!!؟

چالش‌های مواجه با پیری دست‌ها,راهکارها!!؟

برای پیری دست‌ها ی خودتون تا بحال فکر کردید ؟یا از محصولات ضد پیری در راستای بهبود چهره خود استفاده کردید؟ دست های شما هم مثل چهره شما پیر میشوند . دست های شما در موجب آسیب های بیشتری هستند مثل( آسیب های نور خورسید,آلاینده های زیست محیطی,شوینده ها ) و بیشتر در معرض ساییدگی قرار میگرند.با وجود اینکه بیشتر از دست هایمان استفاده میکنیم گاهی اوقات از سن ما نیز پیرتر نشان میدهند. با آرسینه همراه باشید تا با عوامل پیری دست و راه کارهای آن آشنا شوید.

شستشوی بیشمار دست‌ها:

یکی از مشکلات عمده در طی روز می‌باشد، که دارای اثر خشک کننده بر روی پوست هستند و آنها موجب بروز چین و چروک و پیری دست‌ها می‌گردند.

چه کاری باید انجام داد؟

بعد از هر بار شستشو دست‌ها با آب و مواد شوینده از یک لایه مرطوب کننده ضخیم استفاده کنید. همچنین از محصولات مشابهی که برای صورت استفاده می‌کنید برای دست‌هایتان استفاده نمایید و در هنگام روز از آنتی اکسیدان زیر ضد آفتاب و در هنگام شب یک رتینول ملایم و یا ترتینوئین استفاده نمایید.

جذب نور خورشید توسط دست‌ها:

نور خورشید موجب نازک شدن پوست دست‌ها می‌گردد و این اتفاق از گذر زمان و پیر شدن نمی‌باشد، بلکه در معرض نور خورشید قرار گرفتن است که موجب بروز لک‌ها و خال‌های قهوه‌ای رنگ و پیری دست‌ها می‌گردند. همچنین نور خورشید موجب کاهش ضخامت پوست، کلاژن و خاصیت کشسانی پوست می‌گردد.

چه کاری باید کرد؟

اشعه UVA خورشید به راحتی از شیشه پنجره ماشین و ساختمان‌ها عبور می‌کند. بنابراین بهترین گزینه در حین رانندگی علاوه بر ضد آفتاب استفاده از دستکش می‌باشد. برای آسیب‌هایی که هم اکنون به وجود آمده درمان اصلاحی مانند IPL و لیزر فرکشنال در نظر گرفته می‌شود، این درمان مناسب بوده زیرا هیچ‌گونه پارگی و خراشی در دست ایجاد نمی‌کند و شما بعد از آن به راحتی به فعالیت‌های روزمره خود می‌توانید ادامه دهید.

برجسته شدن رگ‌های دست:

با افزایش سن چربی زیر پوست رفته رفته کمتر می‌شود و به دنبال آن ورید‌ها و رگ‌های دست نیز حالت بیرون زده و برآمده پیدا می‌کنند.

چه کاری باید کرد؟

با استفاده از هیالورونیک اسید شما می‌توانید نقاط فرو رفته و خالی شده از چربی را پر کنید و رگ‌های خود را استتار کنید.

اما با انجام مراقبت‌های اساسی و پیشگیرانه می‌توانید روند پیری دست‌ها رو به تعویق بیاندازید.

تبلیغات متنی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا