رپورتاژ آگهی

هزینه غرفه نمایشگاهی بر چه اساسی تعیین میشود؟

هزینه غرفه نمایشگاهی بر چه اساسی تعیین می شود؟ بطورکلی صاحبان مشاغل و کسب و کار شرکت در رویدادهای نمایشگاهی و طراحی غرفه نمایشگاهی را پرهزینه می دانند، اما نکته ی مهم در تعیین (قیمت) هزینه غرفه های نمایشگاهی به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.برای آشنایی بیشتر با عوامل تاثیرگذار برهزینه غرفه نمایشگاهی با آرسینه همراه باشید.

تعرفه طراحی غرفه نمایشگاهی

تعرفه (قیمت) طراحی غرفه نمایشگاهی موضوعی است که برای هر غرفه داری بسیار مهم می باشد و نیاز بسیاری به توجه و دقت برای برآورد کردن این قیمت و تعرفه ها وجود دارد، تخمین اشتباه در این موضوع معمولا مشکلی است که همیشه ممکن است بوجود آید که یا از هزینه اصلی کار زده می شود یا هزینه ای گزاف بر هزینه ی اصلی است.سوالی که برای همه ی کارفرمایان پیش می آید این است که حضور در یک نمایشگاه چه میزان هزینه ای را در برخواهد داشت؟ و هزینه غرفه نمایشگاهی بر چه اساسی تعیین می شود؟

بررسی قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی

یکی از الزامات و چالش هایی که برای شرکت های مشارکت کننده یا همان غرفه گذاران در نمایشگاه بوجود می آید این است که حضورشان در نمایشگاه تا چه حدی تاثیر گذار است و تا چه اندازه برای کسب و کارشان موثر می باشد.زیرا با وجود تعداد زیاد نمایشگاه ها و هزینه ی جدا برای نمایشگاه خود به تنهایی جای بحث دارد، بحث قیمت گذاری دقیقا از همان شروع غرفه سازی مطرح می شود و نکته ایی که باید بعنوان غرفه گذاران توجه داشته باشید این است که همان ابتدای کار هزینه کلی که برای این کار در نظر گرفته اید را با گروه غرفه سازان خود مطرح کنید.

حضور در نمایشگاه نیاز به ثبت نام، اجاره محل از ستاد برگزاری، امور مرتبط با غرفه سازی، تبلیغات و دعوت نامه ها، هزینه حق ماموریت پرسنل، هزینه یونیفرم و یا لباس های شبیه به هم، آماده سازی یا سفارش محصولات، عکاسی تبلیغاتی، طراحی و چاپ بروشور، کاتالوگ، لایت باکس ها، هدایای تبلیغاتی و… دارد که این موارد جدا از غرفه سازی به شمار می رود.

نکته ایی که باید بدانید این است که شما براحتی نمی توانید هزینه های مرتبط با نوع کسب و کارتان را در غرفه سازی حذف کنید زیرا به خوبی می دانید که با شرکت در نمایشگاه رقبایی وجود دارند که شما از میزان قدرت آن ها خبر ندارید و باید برای هرچه بهتر بودن غرفه نمایشگاهی خود تلاش کنید.حال آنکه با اطلاع کارفرمای شما در همان ابتدای کار می توانید در انتخاب متریال تغییر های اساسی ایجاد کنید.

مراحل ساخت غرفه های نمایشگاهی

اجاره ی فضای مورد نظر، عقد قرار داد با شرکت خدمات طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی، مراحل اجرایی توسط پیمانکار غرفه سازی که شامل سفارش غرفه، آشنایی با مراحل مختلف غرفه سازی، طراحی غرفه و طرح غرفه متناسب با اهداف شرکت، آشنایی و انتخاب متریال مصرفی غرفه، نوآوری در طراحی غرفه، ساخت غرفه، غرفه آرایی و اجرای غرفه، پشتیبانی از غرفه و جمع آوری غرفه پس از اتمام نمایشگاه همگی شامل مراحل ساخت غرفه های نمایشگاهی می باشد.

یکی از مهمترین مواردی که بر تغییر قیمت و هزینه غرفه سازی تاثیر صد در صد دارد میزان سازه و متریال مصرفی آن می باشد، میزان متریال استفاده شده در غرفه نمایشگاهی، نوع متریال، نحوه استفاده متریال و … هرکدام جداگانه می تواند از عوامل تغییرهای اساسی و قابل توجه در غرفه های نمایشگاهی باشد به همین دلیل توصیه می شود در ابتدای کار هزینه طراحی و ساخت غرفه خود را با طراحان مطرح کنید.

در آخر نکته ایی که بسیار اهمیت دارد این است که با انتخاب هوشمندانه ی یک شرکت طراح و سازنده غرفه های نمایشگاهی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی شما امر بسیار مهمی می باشد، شرکتی که بتواند با توجه به تمامی موارد کسب و کار شما را با نمایی بسیار جذاب به بازدیدکنندگان و مخاطبان نشان دهد و شما را در مسیر موفقیت همراهی کند.

تبلیغات متنی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا