دانستنی ها

نکات مهم طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی

در محیطی که هدف اصلی جذب توجه مخاطب است، چشم گیر بودن حرف اول را میزند. همه ی برند ها برای رشد نرخ فروش خود، در نمایشگاه های مربوطه حضور به هم می رسانند. همین نکته مزیت های مهم داشتن غرفه نمایشگاهی خوب را مشخص می کند. در ادامه برای بررسی طراحی غرفه نمایشگاهی با آرسینه همراه باشید.

پیام های واضح بفرستید.

برای جلب نظر افرادی که به نمایشگاه آمده اند، باید تمام توان خود را به کار بگیرید. از هر فاکتوری که می توانید در این راستا کمک بگیرید.

استند، نمایش محتوای دیجیتال، مسابقه و انواع مختلف بنر به خوبی برای این هدف ساخته شدند.

از رنگ ها استفاده کنید.

ممکن است بدیهی به نظر برسد اما خیلی ها به خوبی آن را نمی دانند. رنگ های متخلف به کار رفته در بنر، واکنش های متفاوتی را بر می انگیزد.

در ضمن نیازی به تأکید نیست که رنگ سازمانی شما در اولویت قرار دارد. اما می توانید با ایجاد ترکیب رنگی های مختلف به هدفتان دست پیدا کنید.

نوشته ها اهمیت بسیار زیادی دارند.

شاید محتوای بصری و نمایشی در جذب مخاطب ارجحیت داشته باشد. اما از یاد نبرید که با متن های اصولی است، که مخاطب پای استند شما می ماند.

وقتی کسی تصمیم می گیرد روی غرفه شما تمرکز کند، باید به او خوراک فکری بدهید. جزئیات و محتوای متنی بهترین ابزار در این جهت شناخته می شوند.

از نمایشگر های پرتابل استفاده نمائید.

این نوع از نمایشگر ها می توانند به تعداد بیشتر در غرفه نمایشگاهی به کار گرفته شوند. قابلیت حمل و نقل نیز از مزیت های اصلی آن هاست.

کف غرفه نمایشگاه را ارتقاء دهید.

این ارتقاء ارزش هزینه ای که برایش می دهید را دارد. کارمندان شما در صورت احساس راحتی بیشتر، بازدهی و بهره وری بالا تری را ارائه خواهند داد.

وجود فضا به مقدار کافی مهم است.

در هنگام ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی، فضای کافی در آن لحاظ کنید. زیرا اگر کمد و کشو در آن وجود نداشته باشد، همه ی غرفه به هم می ریزد.

تبلیغات متنی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا