دانستنی ها

معایب غرفه های نمایشگاهی ارزان

معایب غرفه سازی ارزان

امروزه با پیشرفت در دنیای صنعت و تکنولوژی شرکت در نمایشگاه های بین المللی و داخلی با عنوان بستر تبلیغاتی در جهت گسترش دامنه ی کسب و کار امری ضروری است، حال آنکه برگزاری و شرکت در نمایشگاه ها شامل هزینه هایی می شود که باید باتوجه به این هزینه و بودجه ها غرفه سازی انجام شود.اما نکته مهم این است که غرفه های نمایشگاهی ارزان به صرفه هستند؟ و چه معایبی می تواند در کنار این ارزان بودن در ساخت غرفه ها وجود داشته باشد.برای آشنایی بیشتر با معایب غرفه های نمایشگاهی ارزان با آرسینه همراه باشید.

آیا با هر بودجه و هزینه ایی می توان غرفه های نمایشگاهی ارزان داشت؟

پاسخ این سوال مثبت است و شاید در بیشتر مواقع باتوجه به شرایط اقتصادی در کشور نیز مقرون بصرفه باشد اما نکته ی مهم این است که کیفیت و بازتاب غرفه های نمایشگاهی ارزان تا چه حدی است.

ساخت غرفه های نمایشگاهی

در ساخت غرفه های نمایشگاهی یکسری قیمت های پایه وجود دارد که برای هر سازنده و طراح ساخت غرفه نمایشگاهی یکی می باشد حال آنکه در این میان اگر مجموعه ای سعی در ساخت غرفه های ارزان دارد و تاکید بسیار بر کیفیت غرفه سازی خود داشته باشد می توان گفت امریست محال و غیرممکن، زیرا برای کم کردن از بودجه اصلی کار در یکسری کارها و کیفیت آن ها کم کاری وجود دارد.

حال آنکه شما باید دقت داشته باشید که صرفا شرکت کردن در نمایشگاه های بین المللی و داخلی مهم نمی باشد و هدف اصلی نشان دادن کسب و کارتان به دیگر مخاطبین و رقیبانتان است آیا حاضرید در مقابل رقیبان خود به دلیل اندکی اختلاف قیمیت به بدترین شکل ممکن حاضر شوید؟ و در کسب و کار خود شکست بخورید؟

مشاوره و راهنمایی زیر نظر متخصصین طراحی غرفه های نمایشگاهی

توصیه ما به شما این است که اگر بودجه ایی که در نظر گرفته اید برای یک غرفه بسیار جذاب یا منحصربفرد کفایت نمی کند، با بوجه ایی معقولانه وارده عرصه رقابت شوید و سعی کنید که به متخصصین ساخت غرفه های نمایشگاهی مراجعه کنید تا کیفیت کارتان حدالامکان حفظ شود.

معایب غرفه های نمایشگاهی ارزان

در نتیجه نکته ایی که وجود دارد این است که شاید ساخت غرفه های جذابتر هزینه ایی بیشتر در بر داشته باشد اما خیال شما را راحت می کند که کاری با کیفیت در نمایشگاه ارائه می دهید و به مهمترین دلیل حضور شما در نمایشگاه که همان دیده شدن است نیز می رسید.اما جالب است بدانید که ساخت غرفه های ارزان یا گران تایید شده نمی باشد و شما نیاز به این دارید که با متخصصین ساخت غرفه های نمایشگاهی مشورت کنید تا بهترین غرفه در نمایشگاه با بهترین بازدید را ارائه دهید.

برای این کار ما به شما گروه مان ساز را پیشنهاد می دهیم تا با تجربه و تخصص خود شما را برای ساخت غرفه های نمایشگاهی و انواع غرفه های نمایشگاهی راهنمایی کنند.

تبلیغات متنی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا