صبحانه های برای کاهش وزن
صبحانه های برای کاهش وزن

صبحانه های برای کاهش وزن

مهمترین وعده ی غذایی برای کاهش وزن صبحانه است.صبحانه باید غنی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی باشد.

در صبح غذا سریعتر هضم می شود، پس بهتر است وعده ی غنی شده، صبحانه باشد.

خوراکی های مفید و لاغرکننده در صبحانه:

چای سبز: چای سبز بهتر است با خرما و عسل میل شود. چای سبز چربی های دور شکم و ران را کاهش می دهد.

تخم مرغ و گوجه: مصرف تخم مرغ با گوجه، لاغر کننده است.

شیر و عسل: این صبحانه ی شادی را زیاد می کند و فعالیت بدن را افزایش می دهد.

آب کرفس: آب کرفس چربی سوز است. مقداری آب سیب به کرفس اضافه کنید تا طعم آن بهتر شود. بهترین زمان مصرف آب کرفس برای کاهش وزن قبل از صبحانه است.

عدسی:عدس با درمان یبوست موجب لاغری می شود خصوصا اگر اول صبح میل شود.

متخصص تغذیه معتقداند ، صبحانه کامل، عامل مهم برای کاهش وزن است.

 آرسینه

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
اطلاع از