تناسب اندام

صبحانه های برای کاهش وزن

صبحانه های برای کاهش وزن

صبحانه های برای کاهش وزن

مهمترین وعده ی غذایی برای کاهش وزن صبحانه است.صبحانه باید غنی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی باشد.

در صبح غذا سریعتر هضم می شود، پس بهتر است وعده ی غنی شده، صبحانه باشد.

خوراکی های مفید و لاغرکننده در صبحانه:

چای سبز: چای سبز بهتر است با خرما و عسل میل شود. چای سبز چربی های دور شکم و ران را کاهش می دهد.

تخم مرغ و گوجه: مصرف تخم مرغ با گوجه، لاغر کننده است.

شیر و عسل: این صبحانه ی شادی را زیاد می کند و فعالیت بدن را افزایش می دهد.

آب کرفس: آب کرفس چربی سوز است. مقداری آب سیب به کرفس اضافه کنید تا طعم آن بهتر شود. بهترین زمان مصرف آب کرفس برای کاهش وزن قبل از صبحانه است.

عدسی:عدس با درمان یبوست موجب لاغری می شود خصوصا اگر اول صبح میل شود.

متخصص تغذیه معتقداند ، صبحانه کامل، عامل مهم برای کاهش وزن است.

 آرسینه

ارسال پاسخ

آرسینه
آرسینه جدیدترین و بروز ترین مطالب در حوزه های تغذیه, روانشناسی, پوست ومو, گردشگری, فرهنگی, سبک زندگی, تکنولوژی, تناسب اندام, رژیم غذایی, بیماری های نادر و.. آرسینه همواره سعی بر بهبود هر چه بهتر کیفیت محتوا خواهد بود.