روانشناسی

روش های کاهش استرس در زندگی

روش های کاهش استرس در زندگی

روش های کاهش استرس در زندگی

آرسینه : روش های کاهش استرس در زندگی , در جوامع امروزی استرس یکی از اجزای جدا نشدنی در فعالیت های روزانه ما مبدل گردیده است.در موقعیت ها و مکان های مختلف ما دچار استرس میشویم و فشارهای زیادی را تحمل میکنیم.برای کاهش استرس با ما همراه باشید.

کاهش استرس

– به طورمنظم ورزش کنید؛ درصورت امکان هرروز.
– در قالب یک برنامه غذایی منظم، وعده های غذایی مغذی بخورید.
– به قدرکافی بخوابید.
– ورزش کششی یا تمارین ریلکسیشن انجام دهید و نفس عمیق بکشید.
– مواردی را که نمی توانید کنترل کنید کنار بگذارید و بیش از اندازه نگران مشکلات کوچک نباشید.
– خود را تا حدامکان برای چالش های قریب الوقوع آماده کنید.
– نگرش مثبت خود را حفظ کنید.
– دوستی داشته باشید که با او در مورد احساسات تان صحبت کنید.
– خودتان را بیش از اندازه درگیر تعهدات نکنید و در مواقع ضروری از «نه» گفتن نهراسید.
– اهداف تان را تعیین کنید، اما نسبت به آنها واقع گرایانه باشید.
– زمانی را به تفریح و سرگرمی اختصاص دهید.

منبع:ایران اکونومیست

آرسینه

ارسال پاسخ

آرسینه
آرسینه جدیدترین و بروز ترین مطالب در حوزه های تغذیه, روانشناسی, پوست ومو, گردشگری, فرهنگی, سبک زندگی, تکنولوژی, تناسب اندام, رژیم غذایی, بیماری های نادر و.. آرسینه همواره سعی بر بهبود هر چه بهتر کیفیت محتوا خواهد بود.