ویزا

دریافت ویزای عمان و چگونگی زندگی در مسقط پایتخت عمان

دریافت ویزای عمان و چگونگی زندگی در مسقط

قصد گرفتن ویزای عمان و دیدن از مناطق زیبای این عمان را دارید؟ همچنین آدرس سفارت ایران در عمان را می خواهید و یا شرایط رانندگی و قیمت آن را می خواهید. با آرسینه همراه باشید.

ویزای عمان

برای رفتن عمان  ویزای این کشور به دو روش وجود دارد. به یکی از دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه کنید و سپس با در دست داشتن پاسپورت به راحتی ویزای توریستی عمان را دریافت کنید که به دو نوع عادی و فوری دسته بندی می شود.

در روش دوم می توانید با تهیه بلیط عمان به فرودگاه مشقط مراجعه کنید و با پرداخت ۲۰ ریال عمانی یا معادل آن به دلار یا یورو، ویزای عمان را دریافت کنید و سپس به سفر خود بپردازید. چنانچه مدت زمانی که برای شما در نظر گرفته شده کافی نیست، به سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برید و اعتبار ویزای خود را تمدید کنید.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط

آدرس : سفارت جمهوری اسلامی ایران – منطقه سفارتخانه ها ( حی السفارات ) – الخویر- مسقط- سلطنت عمان

کدپستی : 3155

کد کشور و محل : 00968

تلفن های نمایندگی : 24696944 و 24696947

شماره نمابر سفارت : 24696888

آدرس سایت سفارت : muscat.mfa.ir

سفارت عمان در ایران

آدرس سفارت عمان در تهران : خیابان آفریقا کوچه تندیس پلاک 12

شماره تماس : ۲۲۰۵۶۸۳۱ (۰۲۱)

ساعت کاری سفارت: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ بعدازظهر (شنبه‌ها و یکشنبه‌ها امکان تغییر ساعت کاری وجود دارد.)

مسقط

مسقط پایتخت کشور پادشاهی عمان است که جمعیت آن در حدود ۶۳۱۰۳۱ هزار نفر می‌باشد. اگر قصد اقامت موقت دارید میتوانید به هتل های مختلف این شهر بروید، ولی اگر با اقامت وارد کشور شدید، می توانید به مناطقی همچون ؛ الروی، العامرات، برکاء، المطرح، الخویر، العذیبیه و القرن بروید و با قیمت هایی از ۵۰ ریال الی ۴۵۰ ریال و حتی بیشتر خانه ای اجاره کنید. در مسقط بررای خرید می توانید به فروشگاه های زنجیره ای این شهر مراجعه کنید. مانند: لؤلؤ یا کارفور و حتی سیتی سنتر استفاده کنید. بهتر است از مغازه های محلی کمتر خرید کنید چون فروشگاه های بزرگ قیمت های منصفانه تری را پیشنهاد می کنند.

رانندگی در مسقط

کشور عمان از قدیم روابط دیپلماتیک خوبی با ما داشته و از این رو نیز هر ایرانی دارای گواهینامه ی بین المللی میتواند با در دست داشتن گواهینامه بین المللی خود و پاسپورت (کارت اقامت در صورت وجود ) خود، با مراجعه به دفاتر اجاره خودرو، خودروی مورد نظر رو از قیمت ۸ ریال عمانی الی ۴۰ ریال عمانی بصورت روزانه دریافت کند و سفری خوب رو در مسقط تجربه کند.

تهیه بلیط هواپیما به مسقط

اگر قصد تهیه بلیط هواپبما بصورت مستقیم به مسقط را دارید، شما چهار مسیر را در پیش رو دارید :

۱ – پرواز مستقیم از تهران به مسقط و بالعکس با خطوط هواپیمایی عمانی

۲ – پرواز مستقیم از مشهد به مسقط و بالعکس با خطوط هواپیمایی عمانی

۳ – پرواز مستقیم از شیراز به مسقط و بالعکس با خطوط هواپیمایی ایرانی

۴ – پرواز مستقیم از کیش به مسقط و بالعکس با خطوط هواپیمایی ایرانی

**راهی دیگر هم آن هم بصورت ترانزیت از شهرهای مختلف دارای فرودگاه بین المللی به مسقط و بالعکس**

تبلیغات متنی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا