بیماری های نادر

داروی سینورا میتواند به بیماران اتو ایمن کمک کند؟

داروی سینورا چیست؟

سینورا دارویی است که برای بیماری های اتو ایمن (خود ایمنی) ، بیماری های استخوانی (پوکی استخوان) ، بیماری های هورمونی (رشد هورمون ها) ، گوارشی ، مفصلی ، پوستی ، بیماری هایی نظیر نازائی و … کاربرد دارد. در ادامه با آرسینه همراه باشید.

یکی از مزیت های این دارو تزریقی – خوراکی آن بوده که سبب شده ، بیمارانی که جهت مصرف خوراکی یا بالعکس دچار مشکل هستند بتوانند گزینه دیگری را انتخاب کنند.
در حال حاضر اطلاعات تکمیلی و دقیق تری از این دارو در خبرگزاری ها و محافل عمومی مخابره نشده لیکن خبر افتتاح آن روز سه شنبه ۴ آبان ماه سال جاری رسما اعلام شد.

به نقل از خبرگزاری ایرنا روز سه شنبه ۴ آبان ماه در شرکت تولیدی تحقیقاتی سیناژن با حضور جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور از داروهای جدید سینورا ، سینوپار ، سینال اف و سیناتروپین رونمایی شده و خط تولید آن افتتاح شد
این دارو کاملا ساخت ایران بوده و سالانه مانع خروج بیش از ۲۵۰ میلیون دلار ارز از کشور می شود.
لازم به توضیح است داروی جدید سینورا پس از گذراندن مراحل تحقیقات ، تولید ، پاسخ به درمان و عوارض تایید شده و در حال حاضر در حال تولید می باشد به گفته حامدی فر مدیر عامل شرکت سیناژن این دارو برای اولین بار در خاورمیانه تولید و به کشور های روسیه ، آمریکای لاتین ، ترکیه و … صادر شده و در صدد گرفتن ثبت و تاییدیه از اروپا و آمریکا می باشد.

گروه تحقیقاتی انجمن آلوپسی ایران پس از انتشار خبر رونمایی و تولید این دارو مصرانه پیگیر و در حال تکمیل کردن اطلاعات می باشد که ( آیا این دارو در درمان آلوپسی آره آتا موثر است یا خیر؟) لازم به توضیح است این گروه تحقیقاتی یافته های اولیه خود را در ” همین وبسایت و یا شبکه های اجتماعی رسمی انجمن ” به اطلاع شما عزیزان می رساند.

انجمن حمایت از بیماران آلوپسی آره آتا

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
تازه‌ترین قدیمی ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مژگان
مژگان
6 سال قبل

داروی سینورا آیا برای بیماری آلوپسی هم خوبه؟

دکمه بازگشت به بالا