تناسب اندام

تناسب اندام را در چند هفته با این برنامه غذایی در صبحانه بدست بیارید

تناسب اندام در چند هفته با برنامه غذایی صبحانه

تناسب اندام با صبحانه : در این برنامه غذایی، غذاهایی برای تناسب اندام با صبحانه فهرست شده‌اند که با رساندن تنها ۱۳۵۰ کالری در روز احساس گرسنگی را برطرف می‌کنند. علاوه بر این ۲۵ گرم فیبر که باعث لاغر شدن می‌شود در این برنامه گنجانده شده است. با عمل به این برنامه غذایی در طول ۵ هفته نزدیک به ۷ کیلوگرم وزن خود را کاهش خواهید داد.

تحقیقات در سراسر دنیا نشان داده‌اند تنها کم کردن کالری دریافتی برای کاهش وزن کافی نیست، بلکه باید غذاهایی مصرف کرد که حس گرسنگی را کم کنند.

صبحانه‌:

هر کدام از این صبحانه‌ها تنها ۴۰۰ کالری دارند. روزانه فقط یکی از آنها را صرف کنید.

اسموتی سبز:

۱ لیوان و نیم شیر کم چرب، ۱ عدد موز خرد شده، ۱ فنجان اسفناج، ۲ قاشق سوپخوری جو پرک شده، ۱ قاشق سوپخوری بذر کتان و ۱ قاشق چایخوری عسل را در مخلوط‌کن ریخته و پس از مخلوط کردن بنوشید و لذت ببرید.

ساندویچ تخم‌مرغ، راسته گوسفند، کاهو و گوجه‌فرنگی:

۱ تخم‌مرغ را با ۲ تکه راسته گوسفند ورقه ای پخته و یا گریل شده. آنها را با ۱ کف دست نان تمام غلات همراه با ۲ برگ کاهو و ۲ تکه گوجه‌فرنگی میل نمایید. می‌توانید در کنار آن پرتقال نیز مصرف کنید.

سالمون دودی و نان چاودار (گندم سیاه) و یک سیب:

۲ قاشق سوپخوری پنیر خامه‌ای کم‌چرب را بر روی ۲ تکه نان چاو دار بمالید و ۳۰ گرم سالمون دودی را با مقداری پیازچه تازه بر روی آن قرار دهید. در کنار آن خوردن ۱ سیب پیشنهاد می‌شود.

املت اسفناج و سیب‌زمینی همراه با پنیر پارمزان:

۲ فنجان اسفناج را با ۱ فنجان سیب‌زمینی خرد شده درون تابه‌ای با ۲ قاشق چایخوری روغن زیتون تفت دهید تا رنگ آن طلایی شود. ۳ سفیده و ۱ زرده تخم‌مرغ را هم زده و به تابه اضافه کنید. ۲ قاشق چایخوری پنیر پارمزان رنده شده به آن اضافه کرده و کمی فلفل سیاه بر روی آن بپاشید. می‌توانید با نصف فنجان انگور آن را میل نمایید.

تست مارمالاد و گردو:

نصف فنجان پنیر کم‌چرب را با ۲ قاشق چایخوری مارمالاد پرتقال مخلوط کرده و ۳ قاشق سوپخوری گردوی خرد شده به آن اضافه کنید. کمی دارچین به آن اضافه کرده و همراه با ۲ تکه نان تست سبوس‌دار میل کنید.

آرسینه

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا