پوست و مو

بهترین روش کاشت مو در ایران کدام است؟

از چیزهایی که در ظاهر انسان تاثیر گذار است ، مو می باشد ، مو علاوه بر ظاهر بر اعتماد به نفس انسان هم تاثیر بالای دارد و در این خصوص افرادی که ریزش مویی شدید و طاسی دارند دچار اعتماد به نفسی پایین میشوند و روحیه ایی ضعیف را در زندگی دارند. در ادامه به بررسی بهترین روش کاشت مو می پردازیم.

کاشت مو یک روش درمانی صد در صدی  برای  طاسی و ریزش شدید مو می باشد .در این روش فولیکول مو ی نواحی پشت گوش یا پشت سر را بر داشت میکنند  و قسمت خالی از موی سر را بی حسی موضعی میکنند و بعد فولیکول های برداشت شده را بر آن قسمت  پیوند میزنند . بهترین روش کاشت مو برای انسان روش کاشت موی SUT  می باشد .

بهترین روش کاشت مو

بهترین روش کاشته موی شناخته شده در دنیا روش SUT  می باشد . این روش روشی تکامل یافته ی کاشته مو است  به گونه ایی که فواید روش های گذشته را دارا است اما نقص های آن را بر طر کرده است .

در کاشت موی  SUT ، برای برداشت فولیکول ، از موی هرجای بدن که مقاومت بالایی داشته باشد ایتفاده میکنند  و افرادی که کاملا طاس هستند  با این روش میتوانند کاشت مو را انجام دهند این روش ظرافت بی شمار ی را در انجام عمل خود در پی دارد و ا متخصصین و تیمی مجرب در عمل ان استفاده میکنند ، این روش فولیکول هارا بدون هیچگونه آسیب به محل پیوند میزند و علاوه بر مو بر قسمت های دیگر بدن که عاری از مو هست نیز اممکان پیوند می باشد مانند ریش صورت .

در روش SUT   نیازی به جراحی نمی باشد و روشی کاملا تضمینی بدون کوچکترین عوارضی می باشد . روش SUT  هیچگونه دردی برای  بیماران دربر ندارد .این روش بر خلاف روش های قبل تنها در یک جلسه صورت میگیرد  مدت زمان کاشت نیز نسبت به روش های قبلی بسیار زودتر صورت میپزیرد . به دلیل این خصوصیات است که روش SUT  بهترین روش کاشت مو در دنیا شناخته شده است .

از دیگر مزیت های بهترین روش کاشت مو  این است که کاملا طبیعی می بشاد و هیچگونه خط برش و اسکاری را برای بیماران نشان نمیدهد  و کاملا طبیعی جلوه میکند همچنین تار موها کاملا طبیعی میباشند و به صورت عروسکی نیستند در روش SUT  پیوند و تراکم مو ها سه برابر از روش های ما قبل ، بیشتر است  به طوری که  تراکم تار موی در این روش 14000 می باشد .

بهترین روش کاشت مو

 

عوارض کاشت مو به روش SUT

روش SUT  به دلیل اینکه هیچ گونه عوارضی ندارد و روشی استاندارد و بهترین روش درمانی متد روز دنیا شناخته شده است بهترین روش کاشت می باشد .

روش SUT  نیاز  به مراقبت های طولانی و سنگین هم ندارد  تنها رعایت نکات کوچکی مانند  نکردن ورزش های سنگین و شستشوی آرام موی سر در دو هفته برای این روش کافی است و شاهد عوارض کاشت مو نمی باشید

 

هزینه کاشت مو به روش SUT

کاشت مو SUT  ، هزینه ایی مناسبی را برای بیماران در نظر گرفته است در صورتی که مزایای آن بسیار زیادتر از روش های مشابه خود می باشد  در همین خصوص ات که روش  SUT بهترین روش کاشت مو شناخته شده است .به طور جزئی هزینه در این روش ، بستگی به مقدار برداشت و کاشت می باشد که در جلسات مشاوره قابل محاسبه می باشد و به بیماران ابلاغ میشود

تبلیغات متنی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا